Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlsorter
Läst 3223 ggr
[[Månen@]]
0

.

.

sanne62
0
[[Månen@]]
0

Tack för hjälpen :)

sanne62
0

🤔🤔

var tog första inlägget vägen ???

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Cessy
0

Ingen aning. Månen måste själv tagit bort sitt inlägg, för det är inte borttaget av någon modde, för då hade jag sett det.

SaGas
0

Och jag blev ju jättenyfiken på vad frågan gällde såklart!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken

sanne62
0

hon länkade till en bild på nätet och efterlyste de 4mm´s fasetterade silverfärgade pärlorna som fanns på bilden…

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

[[Månen@]]
0

Hej jag förstår inte varför det blir sånt väsen när man tar bort sitt inlägg:). Så här va det: jag hittade dessa pärlor och behövde inte längre hjälp, när jag hade tagit bort texten såg jag att jag hade fått svar, och är väldigt tacksam över det:)

Cessy
6

Tja tar du bort ditt inlägg INNAN du fått svar, så nema problema. Men om du fått svar, så blir hela tråden väldigt stympad. Folk ser att någon/några försökt jobba för att hjälpa frågeställaren med svar, men själva frågan är borta. Så mitt råd månen är att ta inte bort din tråd om du fått svar, men har du inte fått något svar o ångrar dig inom din timme o ingen svarar så är det upp till dig om du vill ta bort ditt inlägg.

Allamej
5

#8 Du kanske inte anser att ditt inlägg är till nytta längre men eftersom detta är ett forum där vi hjälper varandra så kunde din fråga vara till hjälp för någon annan 🙂 

Därför raderar jag inte trådar som har värde för andra trots att problemet är löst 🙂

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[[Månen@]]
0

Som jag skrev i #8 så såg jag efter att jag hade tagit bort inlägget att jag hade fått svar och tackade!! hacka inte!!-#9

Cessy
6

Jag hackar inte Månen. Jag förklarar bara varför folk inte uppskattar att du tar bort inlägg eftersom du själv skrev "jag förstår inte varför det blir sånt väsen när man tar bort sitt inlägg" o därför förklarade jag alltså - inte hackade!