Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlsorter
Läst 1015 ggr
Ozzylover
0

Pärlor online

Hej undrar vart ni köper era pärlor själv handlar jag på Lilla Pärlan/Pagoni/Barapyssel. Behöver lite tips för det är rätt kul och söka fina pärlor :)

sanne62
0

sök på pärlor, webshop, webbutik,  så lär du få upp en drös….Glad

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Svarttusch
0

Jag handlar mest från bara pyssel, fru pärla samt pagoni. Även testat Anjalu, nöjd med alla de webbshopparna :D

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

sanne62
1

jag har handlat från 40-50 olika shopar, så jag kan inte välja ut några stycken bara…bara pyssel, fru pärla, pagoni, anjalu, lilla pärlan, pärltorget, smyckestillbehör, pärlförrådet är bara en bråkdel av de shopar jag är nöjd med…tyvärr finns det ju ingen shop som har ALLT man vill ha…en har en viss sorts pärlor man vill ha, en annan har bra lås, en tredje har stort utbud av wire etc, etc.

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Ozzylover
0

Jag köper min wire på Barapyssel men lång leveranstid:( testat andra med dom är för mjuka och vet inte vart jag kan hitta samma? för blir dom mjuka så tappar dom formen lätt..

Niwa
0

Oj tycker du Bara pyssel har lång leveranstid. Jag är supernöjd med den. Ibland har jag undrat hon hon inte stått med paketet redo vid brevlådan när min order kommit in :-D

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Svarttusch
0

Alla de jag nämnde tycker jag har supersnabb frakt. Du måste haft otur, eller om du köpt när de stått på mässor.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Ozzylover
0

Tagit nästan 2 veckor innan jag fått och har bara gjort 3 beställningar där ..så jag har nog kanske haft otur:( men jag gillar sidan annars :)

Niwa
0

Oj kan det vart i samband m mässor för då tar det längre tid. Sedan hade hon en period med olyckor och sjukdomar i familjen. Tråkigt dock att det tagit sån tid

Hälsa gärna på mig på Facebook.