Mmadeit Made it... #6
Ingviger en ny tråd med några lampworkade fiskar jag gjort, kommer nog bli fler helt klart!

så söta ❤️
riktigt söta är de !!!! vad duktig du är….😍
Superduperfina firrar Mmadeit🙂
Så fina, så fräcka, kan inte låta bli att älska dina firrar. Klart du ska göra fler.😍
guud så gulliga!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Söta fiskar
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Mycket delikata:)!!
Tack :-)
Tagit mod till mig å laggt ut några av de pärlor jag tycker "duger till" i min webshop :-)
var inne o kollade i din shop…fiskarna är superläckra…spec. elvis 😍
Fina firrar! Norman är min favorit:)
Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken
hmm trodde jag hade med en länk till webshoppen, provar igen.
Helt fantastiska fiskar Mmadeit!!!😍
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Jättefina fiskar😃
Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut. / Nalle Puh
dammar av min tråd igen, var på pärljunta i söndags och pasade på att damma av minnet inför kommande workshops på PUSS så blev ett nytt dragon scale och ett Butterfly row set (skall hålla WS i mitt Butterfly lane armband) och Row är ett tilläggs mönster till det innehållande olika variationer med samma grund komponent.
först dragon scale! färg Mint alabaster
fin, fina armband 😃
Jättefina armband o så skoj att äntligen kommit med på din WS i år - butterfly lane😃 Vi ses snart ❤️
Jättesnygga!!😃
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
snygga!
Lyckomia
Fina fiskar och snygga armband!
Här kommer lite "PUSS 2013 alster"
Först ut mitt bidrag till inför tävlingen med namn "Höstfägring" Lycklig och stolt då jag fick vinna den :-) fick present kort hos http://www.suzahlsadesign.se som var sponsor av tävlingen :-)
Vill man se lite hur det är gjort så finns flera bilder på min facebook sida
sen deltog jag i en tävling med namn sagostunden sponsrad av 2 stenar med denna brosh med lilla tummelisa på…
Tror polymer blommorna är gjorda av phantera. Inget pris i den tävlingen…
sen fanns där en Ufo tävling sponsrad av Hobbyimport.se där man skulle ta med sig nått redan påbörjat å slutföra samt motivera vad som var tänkt från början och hur det blev på annat sttt osv. namnet var vad bidde det nu då då.
hade dessa 5 infattade rivolis som var tänkta att bli många fler i ett brett armband där de satt tätt tätt samman, men har såklart glömt hur jag gjort infattningen :-( inget pris i den tävlingen heller…
Anjalu sponsrade en tävling som hette han, hon hen? där man skulle göra ett Unisex smycke.
Makramede ett för mig enkelt armband i silver å svart.
Sista tävlingen jag deltog i var sponsrad av Beaded jewlery och hade namnet "djuriskt"
använde mig av kunskaper jag fått på Ws med Margareta Gustafson/Tigris beaded beads i peyote och gjorde dessa "leopardko" örhängen som tog hem ett andra pris. :-)
Grattis till vinsten och andra platsen 🙂!
STORT GRATTIS !!!! ditt bidrag till "höstfägring", som vann, är verkligen vackert !😍
Ja du tog ju en jordskedseger i höstfägring o du hade def. min röst för det halsbandet är helt ljuvligt.❤️ Du gjorde i vanlig ordning många andra fina tävlingsbidrag o grattis till 2:a platsen i djuriskt🙂
Höstfägringen är helt underbar, och Tummelisa så söööööt!
Lyckomia
Grattis till vinsterna, #24 är ju helt fantastiskt! Vilket jobb du har lagt ner!
Grattis till vinsterna Mmadeit!! halsbandet var super häftigt🙂o jag gillade broshen mycket!!
Mvh.Annicka
supersöt pärluggla !!!!! 😃
Åh, vilken söt rosa uggla!
Vilken pötnos-uggla, så himla gullig🙂
Niwa jag har utgått efter en tutorial jag lyckades googla fram den är rätt eländig i bild kvallitet och texten på italienska men jag tror resultatet blev ungefär som Antionetta Rizzo som skrivit den tänkt sig… vingarna var riktigt svåra att förstå.
har en länk till den på min pinterest.
O M G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ SÖT!
Lyckomia
Ljuvlig är den!
Gillar ju att göra egna mönster, här är de senaste. Leumas _ stjärnan och Ecila - halslänk
Snyggt! Bägge var snygga, men det gråa föll mig mest i smaken :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
den "grå" är en märklig variant utav lila tror de kallar färgen "mauve" och sen är seedsen hematit färgade.
#47 då är det därför den föll mig i smaken! Älskar lila 😃 Den kanske ser mer lila ut i verkligheten? Kameror har ju svårt för det där med lila ;)
Hälsningar Malin <3
Min hemsida
ja fast de är väldigt mycket grått i det lila… dessa pärlor är det http://www.parltorget.se/pellet-beads-opaque-violet.html
Jättefina båda två o fint mönster du gjort Mmadeit🙂
nr 44 var fantastiskt
Lyckomia
pratade makrame tråd i en annan tråd för att inte göra den mer OT så lägger jag upp en bild här till svarttusch.
Detta är knutet med den tråd som jag skickar med samt innehåller lite 6/0 pärlor.
Wow!! Tack så mycket för smakprovet :) nu får jag försöka lära mig att hålla koll på fler än tre trådar ;)
Hälsningar Malin <3
Min hemsida
#53 Mycket snyggt. Nu blir jag sugen att göra lite makrame.
Jätteinspirerande alster, mmadeit! #24 är helt underbar på bild men helt fantastisk irl! Det stod verkligen ut mot de andra tävlingsbidragen! Ugglan är fantastiskt söt! Gillar även ditt användningsområde för pelletspärlorna! Verkligen lyckat ❤️ (kommer det någon ws snart på detta?)
Här är min hemsida.
ws vet jag inte, alldeles för långt till PUSS för att yttra mig om det och blir ingen ws hållning för min del i Lund…
dock finns iallafall mönsterna ute i min webbhopp om man är sugen på att testa själv.
sjukt nöjd med mitt nyaste mönster som nu på morgonen gått iväg till första testpersonen. :-)
Hoppas det får godkännt då kommer det snart upp i min lilla shop :-)
snygga. Hängde det på mig skulle de bli godkänt.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Förstår att du är nöjd! De är supersnygga!
Snygga armband 🙂
Oj vad mycket fint du har gjort!
Gillar dina armband!
me like!
Lyckomia