Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 594 ggr
sanne62
1

Porto

Är det bara jag som missat den glädjande nyheten att ett vanligt brevporto, nuförtiden (från 1/4 2014) räcker till 50 gram i stället för 20gram….??!! 😃😃😃

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Artafale
0

Jag visste faktiskt om det - men det beror mest på att sambon säljer en del på tradera (dock oftast lite tyngre grejer). Men visst är det bra om man bara ska skicka ett smycke eller så.

Cessy
0

Jo men samtidigt så höjde de också portot Sanne. Så de ger med ena handen o tar med andra men bra ändå att de höjde 20 grams gränsen, för den räckte ju inte till någonting mer än ett pappersark.

SaGas
0

Jo, det hade jag läst nånstans, men glömt bort det. Tack för påminnelsen:) Väldigt bra tycker jag;)

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken

Niwa
0

jo det vet jag om , likaså att de höjde portot.
men det blev väl 6 kr nu i stället för 5. och då är det inte mycket höjning med tanke på att vikten mer än fördubblades,

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Mmadeit
0

7 istället för 6…

bra för "halvtunga saker" men klarar mig sällan under 100 gram så "skit iallafall" för mig…

Cessy
0

Jo så är det ju även för mig Mmadeit o eftersom varje frimärke kostar mer, så blir det ju ett antal kronor dyrare för varje förändelese ändå, så det som ges med 50 grams gränsen är snabbt ändå förlorat för min del.

Keraleij
0

Det hade alldeles gått mig förbi -både med höjning och den där 50 g gränsen😛

Tack för tipset!

Det blir till att se över frakttariffen i webbshopen!

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

anki1
0

Det hade gått mig förbi oxå

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

MariesSilversmycken
0

Det visste jag inte, tack för påminnelsen!

Mina silversmycken: http://www.marie.gaillard.se

kvaristan
1

Från 6:- till 7:- o upp till 50 g ,kanoners skickar mycket brev o det behövs inte många ark , förns det är 20 g , ett smycke med kedja går lätt under 50g om man inte skickar något tegelstenssmycke