Sommarpärlande
Det verkar som om många har tagit semester och sitter ute i solen och pärlar i stället för att hänga här inne då det börjar bli väldigt lugnt med aktiviteten!
Vill passa på att önska alla medlemmar & pärlare en riktigt härlig sommar och Hoppas ni får massor med sol och mysig pärltid och hoppas ni kollar in någongång under sommaren med massor av roliga, vackra, originella smycken att visa upp 😃
🌺🍸🌺🍸🌺🍸

Hälsa gärna på mig på Facebook.
Tack detsamma Niwa!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Det samma till dig Niwa och alla andra här inne 

jag tog med hela faderullan till landet o kan sitta där med mina pärlor. ska bara få med lampan också. Saknar förstoringen. tog med den batteridrivna men den käkar batteri som bara den. då behöver jag en hel drös med batterier med och en liten mejsel att öppna batteriluckan med.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Detsamma till dig Niwa o alla andra härinne. Hoppas dock att ni tittar in då o då o skriver en rad så att forumet inte råkar ut får varningsflagg - bli borttaget, för just nu är vi nog alla inklusive jag själv inte så vidare aktiva.☺️ Trevlig sommar alla o glöm inte lägga upp era smycken efterhand som ní gör dem😉😃
Tack detsamma, Niwa! Och alla andra härliga människor här inne:) Jag kommer hänga här även under sommaren, annars får jag abstinens, så jag hoppas att ni tittar in så ofta som möjligt!
Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken
önskar också alla här inne en trevlig sommar…🌺
och liksom sagas, kommer jag att vara här så gott som varje dag…att det är sommar ändrar inte mina vanor…
Önskar en trevlig sommar bland solstolar blommor och pärlor
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Hoppas att ni alla får en underbar midsommar med massor av pärlor och blommor 🌺
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor