Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: pärlsorter
Läst 1008 ggr
Cessy
1

Länge sedan sist!

Åh det var nästan 1 år sedan sist, men idag la jag en order på småpärlor hos Pärltorget.  Älskar det enorma utbudet av massor av storlekar, färger, lystrar o olika former på småpärlorna. Skulle eg. bara ha några olika färger på 15/0 men med sådant utbud är det omöjligt att motstå en hel del andra småpärlor också. 

Ska dock först göra en födelsedagspresent - en gallerfruktskål o sedan ska jag ta itu med ett gäng havscabbar (fritfusning) o det är ju 3 fusningar o en hel del jobb innan de är färdiga, men sedan ska jag äntligen få testa o sitta med min padda som många av er underbara pätrlor hjälpte mig att vinna  . Är så supersugen på att äntligen få testa den o att få pärla lite igen.😃

sanne62
0

😃 va kul…ska bli spännande att se vad du pärlar ihop…

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

sanne62
0

har precis tömt brevlådan…massor av småpärlor från pärltorget och pärlförrådet…jag blir som ett barn på julafton …yammi, yammi….🤪

Cessy
0

Javisst är det som julafton då brevet kommer o habegäret efter mera glöder igång direkt☺️för OM man nu nänns använda vissa av pärlorna som man köpt så tar de ju slut o då måste man ju ha fler av samma, så att de inte tar slut😉😃

sanne62
0

precis…ett evigt dilemma…😕

SaGas
0

Ha ha ha, ni är ju lika tokiga som jag!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken

Cessy
0

Tja det ingår nog i paketet om man är pärlare - i alla fall för väldigt många av oss.😇

Niwa
0

Jag la ju en stooor order som jag inte hann få, så förhoppningsvis väntar det hemma på mig. Julafton , knepigt att längta hem från semestern. …..

Hälsa gärna på mig på Facebook.

ommok
1

Jag var pärljunta hos Anjalu igår, och det följde konstigt nog en massa nya pärlor med hem. Undrar hur det gick till?

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Cessy
0

Javisst är det underligt att pärlorna alltid tycks hoppa ner i varukorgen alldeles av sig själv.😇😃

mialycktman
0

ja vi är ju lite pärltokiga här…..

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Cessy
1

Lite? 😉😇😃

ommok
0

😃

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Niwa
1

Lite mycket….. med betoning på mycket tror jag gäller på de flesta här.

Hälsa gärna på mig på Facebook.