Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: off-topic
Läst 1162 ggr
Allamej
0

Inläggning imorgon igen

Jag har nu blivit så pass sjuk och sårig av hettan att jag läggs in imorgon.

Samma bakterier som förra gången men förhoppningsvis inga operationer. Jag kommer att försöka hålla mig aktiv men kan tyvärr inte garantera något.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

anki1
1

Det var väldigt tråkigt. Hoppas du snart blir bra.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

mialycktman
1

Krya!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

SaGas
1

Nej! Vad tråkigt att höra:( Håller tummarna för att det ska bli bättre snabbt. Utan operationer. Kram!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken

Cessy
1

Håller alla tummar o tår för att du ska slippa operationer o att det inte blir så långvarigt denna gången! *Krya-på-dig-kram*🤗

sanne62
1

stackars dig 😕

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Niwa
1

Ta hand om dig och hoppas det blir en kortvarig vistelse ♥♥♥

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Allamej
1

❤️ Tack så mycket. Jag hoppas också på en kortis men jag kommer inte att säga nej om dom måste operera… jag vet bättre nu ❤️

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

glittertind
0

Så synd! jag lider med dig och hoppas att det fixar sig på ett bra sätt. Samma bakterier… Usch, det verkar inte bra alls. 😕

Glittertind

Artafale
0

Håller tummar och tår att du snart är bättre!!

Allamej
0

Hejsan!

Hemma igen efter dryga 3 veckor. Jag är fortfarande svag och min datoranvändning går mest åt att se på korkade serier där jag slipper tänka. Jag kommer att vara mer närvarande den här gången och håll tummarna att  jag inte blir sämre igen 🙂

Cessy
1

Håller tummarna för att det har vänt nu o att du sakta men säkert blir lite bättre. 🤗

anki1
1

Håller tummarna jag med.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

SaGas
1

Håller också tummarna!

Titta gärna in på min facebooksida
http://www.facebook.com/sagasmycken

Niwa
1

Å vad jag hoppas du får må bra denna gång

Allamej
0

Jag med… lägger mig och vilar åtminstone två ggr per dag enligt doktorns order… Jag hoppas innerligt att det inte kommer att ses som lathet… det är enbart för att jag ska få upp benen i vågrätt position och faktiskt vila eftersom jag satt och sov när jag var på toa, när jag rökte, när jag satt vid datorn innan jag åkte in eftersom jag inte vågade lägga mig för jag var övertygad om att jag inte skulle vakna nästa dag. Väldigt många veckor blev det med den sömnen… Ingen brydde sig ju om vad jag sa.

Niwa
0

Finns väl ingen som anser dig vara lat när du haft det som du haft. Kroppen sliter ju hela tiden med att försöka läka klart du behöver vila ♥

Allamej
0

Jo, och äta och efter att jag inte fick mer än en handfull sallad som jag hade sparat på måndagen på hela tisdagen så har jag lite problem med det… det mesta fastnar i den lilla bit matstrupe jag har kvar efter att bandet som jag tog bort för snart 5 år sedan eroderat igenom  matstrupen och tar det sig förbi så kan jag oftast inte smälta det… Köket missade att skicka rätt mat till mig, lättsmält, och sedan var det möte och efter mötet kom min mindfullness coach och jag behövde verkligen henne då… så det var den handfull sallad som jag fick på en tallrik när hon hade gått… så jag jobbar på bra mat.

Artafale
1

Inte klokt att du ska behöva slåss för att få mat och vård som är bra för dig så du kan inrikta dig på att läka istället 😕. Hoppas allt blir bättre för dig 🤗