Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: pÀrlcaf-et
LĂ€st 1570 ggr
Niwa
0

BOTB

Alla pĂ€rlintresserade  medlemmar đŸ˜ƒ
Nu Ă€r BOTB batttle of the beadsmith i gĂ„ng igen och snart Ă€r alla grupper uppe.  en grupp Ă€r uppe för röstning redan.

HÀlsa gÀrna pÄ mig pÄ Facebook.

[kissidor]
0

Ă„h, det hĂ€r vill jag se đŸ˜ƒ! snĂ€lla niwa eller nĂ„n annan som har koll, kan man fĂ„ en lĂ€nk till omröstningen đŸ€“?

Cessy
2

Ja att titta pÄ dessa skapelser Àr ett Ärligt trevligt nöje o hÀr har du lÀnken kissidor.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdw0Dnp9z1PTflQwiw8tc6-6Ntk8r-dUhkZtHU1QafkEj3ZyQ/viewform?fbzx=6810779456137832000

Niwa
0

ja en lĂ€nk hade ju vart bra ocksĂ„ đŸ€Ș đŸŽ§

tÀnkte inte sÄ lÄngt, tack cessy

HÀlsa gÀrna pÄ mig pÄ Facebook.

[kissidor]
0

visst Ă€r det sĂ„ cessy, detta vill man inte missa - man hĂ€pnar av ömsom förtjusning och ömsom förfĂ€ran đŸ˜ƒ. men hörni vad mĂ„nga "no contest" det var đŸ€”!

tackitack för lĂ€nken  â€ïžđŸ‘!

Cessy
0

Tja det Ă€r nog sĂ„ att mĂ„nga deltagare tar sig vatten över huvudet o försöker för mycket o hinner inte bli fĂ€rdiga till deadline.  Bidragen ska ju helst imponera o sticka ut o jag tror det Ă€r otroligt lĂ€tt att gĂ„ vilse i vad som Ă€r rimligt att Ă„stadkomma pĂ„ den tiden som stĂ„r en till buds o sĂ„ fĂ„r man lĂ€mna walk over. Sedan kan det ju hĂ€nt jobbiga saker i folks liv som gör att den tid de trodde sig ha har de plötsligt inte lĂ€ngre till sitt förfogande, men ja det kĂ€nns som vĂ€ldigt mĂ„nga no contest i Ă„r.

sanne62
0

HÀr kommer ett svar frÄn Steven:
"while suppose I could have repaired the many battles with only one artist, I did not . This will obviously resolve itself in round 2 when we have everybody paired off properly.
Another question that has been raised regarding the pairings. You just never know where the most "memorable" designs are coming from in any given year. Sometimes amazing designs must battle in round 1

Thanks for the patience

we Battle on 
Steven"

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjĂ€rta

Finaparlor
0

MÄnga ryska bidrag som vanligt, kul att se hemlandet sticka ut Är efter Är :)
NÄgon som vet hur mÄnga svenska skapare deltar?

sanne62
2
Finaparlor
0

👍 spĂ€nnande!