Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: problemhörnan
Läst 1067 ggr
aussiemia
0

Hjälp med design

Jag har fått en beställning av en kompis att göra ett halsband som ska symbolisera hennes 5-månaders dotter. Jag TROR att jag vet hur jag vill ha det, men måste ha andras input.

En variant är ett hänge med berlocker som harinnebörd för henne och hennes liv.

En annan är ett halsband som kan bli två när tösen är lite större. MEn jag vill inte att det ska synas när mamman har det på sig.

Egentligen tycker jag att berlock-varianten är att göra det lite väl enkelt för mig och lite trist, men jag vet inte. Om jag ber snällt, kan jag få lite feedback pliiiiis!

aswedishsmorgasbord.com

Allamej
0

Jag gillar halsbandsidén. Fäst det mindre halsbandet i det större med låsen, Åh hur förklarar jag…

Använd stora bindringar till låset på mammans halsband så att du kan sätta fast det lilla halsbandet utan att det blir knöligt eller syns för mycket.

Använd kanske ett av dom söta låsen med hjärta eller nyckelpiga på så blir dom också dekorativa inslag tills dess att liten är stor nog :)

Hoppas att du förstår :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mindfields
0

Jag gillar idén med halsbanden!
Antingen om du kanske gör ett halsband i två rader, använd splitringar kanske som är enkla för henne att sen "snurra" av.
Eller om du gör ett långt halsband till mamman som det finns två lås i.
Om man använder vackra o dekorativa lås är det ju inte som tänker "hu så konstigt det ser ut"

LYCKA TILL!
Malin

aussiemia
0

Tänk, ni fattar hur jag menar innan jag gör det själv ;D

Okej ihelgen ska jag titta på material.

gu vikken bra sida :D

aswedishsmorgasbord.com