Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketter: sajtenifokus
Läst 959 ggr
Stephanie
0

Varför inte till salu?

Varför har ni ingen del för annonser? För jag gissar att många av er säljer smycken också? Det hade väl varit passande då att lägga ut här, eller hur? Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Allamej
0

Tja det är ju en idé :)

Vad tycker ni som är här? Annars kan man ju lägga till att smycket är till salu när man lägger ut dom i sitt medlemsgalleri eller?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

zmulan
0

Jag är både för och emot!! Det kan ju bli en nackdel för dem som säljer tex, konkurans som blir mer tydlig och kan skapa avundsjuka och leda till dispyter på sajten. Är nog bättre att bara få tala om att man säljer och då länka från sin iFokus sida till sin hemsida eller som Allamej sa lägga ut i sitt album på ifukus.

Kanske kan bli annorlunda när sajten kommer igång på "riktigt".  Glad

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Ylva-Li
0

Jag tycker nog inte att det passar in här faktiskt. Jag tycker det är ok att tala om att det är till salu, om någon frågar, men inte göra direkt reklam för sina saker. Som Zmulan säger så blir det hård konkurans, och det är ju inte riktigt sälja som är huvudsaken här? Utan att skapa. Jag tycker personligen det vore skönt med en neutral zoon där vi bara är och skapar tillsammans.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Stephanie
0

Så trist Tungan ute Fast jag förstår er också! Jag får helt enkelt leta runt och titta på era bilder Flört Funderar nämligen på att köpa något smycke åt syrran som fyller år snart.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

zmulan
0

Man kan ju alltid pm´a någon om man tycker att dom gjort nått snyggt o fråga omdet är till salu.

=)

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Ylva-Li
0

# Jamen precis. Det är ju inte precis emot något att pm:a den man tycker gör snygga saker, och fråga om det är till salu, eller om den vill göra ett designat. ;)
Jag vill bara helst inte se ett annonstorg där vi slåss om kunderna. (Som med största sannorlikhet bara är en sådär 10% av medlemmarna, då jag tror de flesta redan gör smycken.)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Allamej
0

Jag håller med. Detta är ett forum för skapande och inspiration. Jag övervägde det men risken är stor att det skulle leda till otrevligheter…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mindfields
0

Helst inget annonstorg för min del heller! Om vi har möjliga kunder här så är det jätteskoj och jag hoppas att de då skickar PM eller kikar på personlig sida. Det är nog lugnast i längden!
//Malin

aussiemia
0

Jag vill att den här sidan ska var för oss som gör egna smycken, utbyta ideér och tankar kring olika projekt och tekniker. Om någon vill köpa det jag gör så kan de höra av sig på andra sätt.

Tycker jag.

aswedishsmorgasbord.com

feiner
0

Förslagsvis kan vi lägga en länk till sin hemsida på sin personliga forumsajt. Så visar någon ett fint smycke klickar intresserad på avataren dit och får veta att jaha personen säljer mer smycken. Man kan kolla läget och handla det man vill ha. Att alla ska skriva in till salu inlägg hela tiden gör nog att idéer och diskussioner kommer i bakgrunden.

Ylva-Li
0

#10 Absolut!

Jag tycker inte vi ska skriva ut att saker är till salu. Är någon intresserad kan man fråga, och då kan man ju svara om det är det eller inte. Flört Eller så pm:ar man om något verkar intressant.

Heh, jag har inte ens en hemsida för mina smycken. Hade en gång i världen, den finns fortfarande kvar.. men inget är aktuellt. Om bilderna ens finns kvar.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Pitepaerlan
0

Jag håller också med.

Detta är ett forum för skapande och inspiration.

PM:a kan den göra som ser något snyggt….Kyss och fråga!

Finns andra kanaler att sälja sina alster på.

Hemmagjort.se

Händigt.se

finns säkert flera som kan tipsas om!?

/Charina

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Migoff
0

Jag tycker faktist att man borde ha en kategori med det, fast man kanske skickade ett PM om man ville köpslå lite ^^.

perlemor
0

FÅR man verkligen bedriva försäljning i detta forum…?

Allamej
0

Jag tror att det är upp till sajtvärden och eftersom Jag inte tycker att det är lämpligt så har vi ingen köp/säljavdelning :)

Ylva-Li
0

#15 alldeles riktigt. Det är du som bestämmer det. Glad

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||