Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettmedlemsgalleriet
Läst 1288 ggr
RosaGosa
0

Nykomling här!

Ja det är jag! Jessica heter jag och har precis kommit på hur underbart roligt det är med pärlor! Har än så länge inte gjort mer än tre halsband, ett armband och två par örhängen men oj så skojj det är och det ger verkligen mersmak!

Nu ska här beställas mer pärlor - hösten är lång :-)

Hoppas kunna få inspiration och lära mig mer inom smyckestillverkning på denna sida!

Allamej
0

Hejsan och välkommen :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RosaGosa
0

Tack så mkt! Jätteroligt att kika runt här på sidan, titta på alla vackra smycken och samla ideer!

Pitepaerlan
0

Hejsan Svejsan :-) Välkommen önskar jag dig!Skrattande

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Guldgruvans
0

Välkommen!

Annisangel
0

Välkommen Rosa!

Visst är det härligt!? Nu har man jobb under ruggiga kvällar med alla pärlor!

Kyss på dig

Många Goa Kramar

Annisangel

Evalue
0

Välkommen hit!!!!!

RosaGosa
0

Tack så mkt!!!

Ja pärlor är jätteroligt och ajg vill bara ha fler o fler! måste hejda mig lite dock… de är inte gratis ;-)

zmulan
0

Välkommen välkommen!

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

aussiemia
0

Hej och välkommen till oss!

Jag har inte heller hållt på så himla länge, men jag är totalt såld! Någon kallade mig tom manisk … Moi? Vill inte alla göra örhängen av gamla gem?!Flört

aswedishsmorgasbord.com

Allamej
0

Jag vill iaf. se örhängen av gamla gem :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RosaGosa
0

#9 tack så mkt!

det lät spännande med örhängen av gamla gem :-)

Jag har fått hålla mig i skinnet från att köpa mer pärlor nu men har en beställningslista som ligger o väntar p mig. mina föräldrar undrade vad jag skulle göra av de smycken jag påtat ihop och verkade inte alls entusiastiska över alla pengar som rinner bort till pärlbeställningar….Vad ska man säga? :-)