Avkopplande...
God morgon allt smyckes folk! =)
Finns det nått mer avkopplande….mysigare…än att ta en stor kopp kaffe…sätta sig ner och fundera…klura…och filosofera…över sitt nästa projekt….att ta fram pärlväskan och bara låta fantasin flöda…..
Man tänker oftast "så här vill jag ha det!"….men så sitter man och pärlar och ett, tu, tre så…blev det resultatet nått helt annat, för händerna har fått bestämma….Ja, det är fantastiskt!
När man går och lägger sig så, ligger man och grubblar och funderar över sitt nästa projekt….vad man behöver köpa hem…och vad man kan göra av det man har…
Så säger man…"jag ska bara göra detta"…och ett tu tre, så har det helt plötsligt gått 2 timmar till, och hundarna glor konstigt på en och funderar över att använda kattlådan för sina egna behov….i samma tanke så tänker man, "det var väll bara en kvart sedan jag satte mig??…HJÄLP! klockan luras och rusar iväg…
Tja detta med pärlor och dess underverk och resultat…är det inte fantastiskt?
Jag tänker inte lägga av i första taget. :-)
Morgon hälsningar
TinaH

Sitter med kaffet och funderar om pärlorna ska göra som jag vill idag eller om dom ska få bestämma själva :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

det är som att spå….hihi
antingen blir det som hjärnan vill…eller inte…
Oftast inte!
Det är det som är det härliga :-)

Jag har så mycke ti huvet, får inte ordning på nånting o har ingen tid att sätta mig ner med pärlorna.. *suck*
Kanske hinner jag imorgon.. :)