Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlor-tråd
Läst 1742 ggr
Guldgruvans
0

Mina armband

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inget speciellt med dom, snabbt gjorda för ett gott ändamål: Dom ska agera tröstpris eller bara som en liten extra sak vid sidan om priserna som vinns på nästa hamsterutställning.

Ska göra lite flera idag.

Kram!

Nr1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

Nr 5

Nr 6

isnornin
0

Vad fint!

MVH Isnornin

Allamej
0

Gillar nr. 5 bästa :) Vad är det för material?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Guldgruvans
0

Material? Glaspärlor från panduro tror jag.

Tack för fina kommentarer.

Kram!

Allamej
0

Jag har börjat förälska mig i turkost av någon anledning och den där brioletten var den finaste jag sett (ode till en pärla)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Guldgruvans
0

Då Allamej ska jag göra ett armband bara till dig med en sån i…du får Pma mig din adress så ska jag i dagarna göra ett och skicka till dig.

Kram!

Allamej
0

Gulle dig :)

Migoff
0

Snygga, borde vara 1:a priser ^^

Guldgruvans
0

Tackar!

Jag gör dessa enbart på hobbynivå, vi får väl se om jag någonsin blir så duktig som Allamej…*ler*

Pitepaerlan
0

Tröstpris ?! Jätte fina armband…Skrattande en del av dom med lite längd skulle ju kunna vara halsband Skrattande

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Guldgruvans
0

Mera….

Idaz
0

Jättefina! Skrattande Den tredje bilden i #10 gillade jag mest!

Guldgruvans1
0

Tackar!

Idaz
0

Gör du armbanden med töjbar tråd?

Guldgruvans1
0

Nej, inte dessa.

Ska däremot köpa det nu imorrn.

Idaz
0

Okej, så det är stora armband som man trär över handen?