Beställt från ebay!
Jippi, det är i posten, jag köpte hur mycket som helst för bara ca 550 kr! Inte rena pärlor utan allt det andtra, vingar, ringar, läderband, länkar, mellandelar, handmade-berlocker, wire-tång, öronkrokar osvosvosv
Vad roligt jag ska ha!
aswedishsmorgasbord.com
Kina? Då har du fått massor :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jepp!
aswedishsmorgasbord.com
Åh…. ebay…. *gör en Homer*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
homer? göra? *ser ut som en fågelholk*
aswedishsmorgasbord.com
Har ni inte Simpsons på er sida av jorden?!? :) *När homer tänker på något gott eller trevligt hamnar han i trans och dreglar*
Är det inte några problem med att handla på Ebay? Jag tänker närmast på tull, skatt osv. Även fraktkostnaden måste väl bli extra mycket?
Eller har jag helt fel?
Det skulle vara jätteroligt att handla där, har varit inne och tittat på deras grejor och det är väldigt mycket fina pärlor.
Fraktkostnaden brukar vara rätt så rimlig tycker jag. Sen inom EU länder så är det ingen tull och om man handlar utanför EU så brukar säljarna skriva Gåva på paketet.
;D Klart vi har Simpson, men jag har nog aldrig sett ett helt avsnitt.
Hildur-jag vet inte hur det blir, det är första gången jag beställt från ebay. JAg tror inte att det ska vara något problem…eller jag hoppas iallafall..
aswedishsmorgasbord.com