Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlsorter
Läst 1541 ggr
Mindfields
0

Sötvattenpärlor

Goddagens på er!
Jag vet inte om ni har upplevt samma problem som jag.. att sötvattenpärlor ofta är FULA! Jag blir tokarg att jag beställer pärlor som ser bra ut på bild o när man får dem så kan man se lager av infärgningar, färgen har nästan bubblat sig. Om inte så är fallet, så har det hänt att färgen ser så blek och avskavd ut att man inte ens vill ta dem ur påsen..
Nu söker jag online-butiker som har BRA och rättvisa bilder, jag vill även att butiken i fråga ska skriva ut vilken grade pärlorna har. Jag är själv intresserad av MINST A-grade.

Om nån känner till en sådan butik så skulle jag bli själaglad! :)

Ha en bra dag allihop!
//Malin

Allamej
0

Jag har haft samma problem så jag vill gärna veta själv :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

hus-musen
0

annars så kan du ju skicka ett mail till dem innan du beställer så läre de kunna svara på vilken kvalite pärlorna håller=)

Qui dormit, non peccat

Ylva-Li
0

Jag vet att teardevil brukar försöka ha bra kvalitet. Men jag skulle råda att maila runt till olika och fråga.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Idaz
0

Jag har köpt sötvattenspärlor på teardevil en gång och dom var det inget fel på enligt mig :) Så teardevil kan jag väl rekomendera. Men maila och fråga henne först så att det är den sorten du vill ha.