Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1781 ggr
Liante
0

Jag är så ivrig!

Hej allihopa!

Jag är ny här på smyckestillverkning och efter att ha gått igenom ALLA inlägg är jag så oerhört ivrig på att få börja skapa.

Har beställt enjävlamassa grejer från teardevil.se och även lite från panduro som hade värsta rean :) Mina beställningar lär dyka upp någon gång i veckan, men jag hade inte ro att vänta.

Så var in på hobbybutiken här i stan och köpte mig lite ståltråd, tog fram den gamla ikeatången och hittade lite natursnöre och började leka lite.

GUD vad roligt jag haft det hela kvällen. Har redan otroligt många ideér så nu väntar jag med spänning på mina paket så jag kan sätta igång på riktigt.

Sen vill jag bara säga att ni alla är JÄTTEDUKTIGA på det ni gör. Jag beundrar er verkligen, jag har mycket att lära.

Kram på er allihopa! :)

Allamej
0

Grattis till ditt nya beroende! :D

Smyckestillverkning och allt som har med pärlor att göra är otroligt roligt och givande. Somliga (läs jag) har svårt att sluta ens för den ack så nödvändiga sömnen :)

Välkommen hit :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Liante
0

Du, jag kan tänka mig det! :)

Sömn.. Är det nödvändigt? Nu har jag ÄNTLIGEN något "vettigt" att skylla på när jag inte sovit som jag borde.

Skrattande

Pitepaerlan
0

Välkommen in i pärlträsket SkrattandeSkrattande Men ack så rogivande kan det vara :-)

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

aussiemia
0

Sova?! Duscha?! Plugga och kritisera 10 stk forskningsartiklar som ska vara inne om 2 veckor?! Varför då, när jag kan böja ståltråd och trä pärlor på ett snöre…Skrattande

aswedishsmorgasbord.com

TinaH
0

Hmmm…det finns "sluta röka-linje"…..TUR att det INTE finns "Sluta-pärla-linje"!!!…då hade jag nog dött!! Skrattande

Vaddå?!?…om jag är beroende?!?Förvånad…Gubben har frågat mig om jag är sambo med pärlorna….eller honom….förstår inte riktigt vad han menar med den?!?ObestämdOskyldig

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

SusannAlg
0

Han kanske kan starta en grupp för "anhöriga till pärltokiga" Skrattande

Har en karl här som säkert skulle gå med!!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Allamej
0

Anhöriga till pärltokiga och dom stackare som försöker kicka sitt pärlberoende… stackars folk :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

TinaH
0

HAHAHA!!!!

jag kan inte merän se denna grupp framför mig…*fniss*

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Allamej
0

Dom har långa tårdrypande bekännelser om pengar som förvandlats till pärlor… om deras tonåringar som springer ute om natten och köper… silverfoil…

:)

Migoff
0

XD

Cessy
0

Hu….nej absolut ingen anhörig gruppFörvånad

För då kan de ju få för sig att vi är sjuka o skall botasCool

o jag vill INTE bli botad - aldrig någonsinSkrikandes Flört

Allamej
0

Måste dock erkänna att när jag satt och vägde upp 11/0 i 20 grams påsar så kunde dom som tittade in genom fönstret få helt andra varor i tankarna :D

Liante
0

Aaah! Mina grejer kommer aldrig! :(

Var in på Hobbyhörnan och köpte mig ett litet örhängesset med färdiga "modeller", vill ha nåt att pyssla med :)

Allamej
0

Var har du beställt ifrån?

Liante
0

Teardevil och panduro…

Men såg att teardevil bara packade på helgerna? eller hur det nu var..

Allamej
0

Jo det har hänt mycket jobbigt runt henne så ha tålamod där… Panduro är dock alltid långsamma…

Liante
0

Okej, det borde komma i veckan. Hoppas jag.

parisjetaime
0

#5 Skrattande

Liante
0

NU har mina grejer från panduro kommit iaf! :D Jäääj