Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlor-tråd
Läst 1615 ggr
RosaGosa
0

Beställt pärlor!

Oh nu ahr jag beställt massa fina pärlor från teardevil… ska bli så himla roligt att få hem dem för nu har jag varit utan pärlor ett tag! Har massa ideer om vad jag vill skapa för smycken!

någon fler än jag som väntar på leverans?!

Allamej
0

Inte just nu :) Men jag vet precis hur det känns :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

paronskrutten
0

Jag har skrivit upp en hel del som jag vill ha från teardevil, har inte beställt än.

Jag vill ha:
2 pkt elastisk tråd (5 m)
2 st Tibetsilver Togglerslås slät fyrkant
1 st Tibetsilver Toggleslås Snurra
2 st Tibetsilver Toggleslås Hänglås
1 st Tibetsilver Toggleslås Keltisk fyrkant
1 pkt Glaskuber Grå
1 pkt Strukturpärlor Montana blå
1 pkt Silverpläterade Filigranpärlor
1 pkt Tibetsilver Berlocker små pilar
1 pkt Tibetsilver Berlocker Nycklar
1 pkt Glaskuber Lila
2 pkt glaskuber klara
1 pkt Förzinkade/svrta karbinlås
1 pkt Svarta bindringar

Slutsumma: 111 kr (om jag räknat rätt)

Helena

aussiemia
0

Ja, jag väntar på leverans från Kina! MASSOR med grejjer och det ska bli så himla kul!

aswedishsmorgasbord.com

RosaGosa
0

Massa pärlor blev det och en del togglerlås, berlocker, glaspärlor samt sötvattenpärlor o massa mer… köpte för 216 kr Känns som om jag fick massor för pengarna. Här ska pysslas… de borde komma i början av nästa vecka hoppas jag :-)

Mindfields
0

#3 varifrån i kina har du handlat?
//malin

aussiemia
0

Jag har köpt från två olika, via ebay. Det borde komma vilken dag som helst, jag fick ett mejl i lördags att det hade gått iväg. Så spännande, jag har aldrig beställt från ebay förut.

aswedishsmorgasbord.com

Annisangel
0

#6 Åh, älskar ebay!!! Kyss man kan få mycket fint!

Många Goa Kramar

Annisangel

Liante
0

Jag väntar också på en leverans från teardevil. Fick nyss mina grejer jag beställt från panduro! :)

RosaGosa
0

#6 Har inte vågat mig på att handla från ebay eller från tradera. Hur fungerar det? Har varit inne o sett många fina pärlor o tillbehör…

Allamej
0

Tradera är väldigt trevligt att handla ifrån, kolla bara vad säljarna har för omdömen så vet du om dom är ok eller inte :)

Du vinner auktionen, får ett vinnarmejl, betalar till konto och säljaren skickar.

Ebay samma sak men där använder du paypal istället.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RosaGosa
0

#10 vad är paypal?

Allamej
0

Det är ett betalningssystem som man kan använda när man handlar utomlands och inte vill hålla på och dela ut sina kontouppgifter överallt. Dom flesta på ebay tex. har det som enda godkända betalningssätt eftersom det är säkert och väldigt smidigt.

Idaz
0

Jag tittade för första gången på ebay nu och det finns ju så otroligt mycket fint! Men mina kära föräldrar som måste betala (jag betalar ju dom sen såklart) direkt via internet tycker att det är osäkert bara att handla på teardevil! Så jag får nog inte köpa nåt därifrån… Gråter

Allamej
0

Be dom läsa igenom vad som står om Paypal, vem vet, någon av dom kanske redan har ett konto :)