Trender
Satt idag och läste lite i min systers nya Elle. Tydligen är det absolut hetaste just nu Stora smycken med massor av färg. Ju mer desto bättre är tydligen det nya trendmottot :)
Vad tror ni?
Personligen så är jag lite glad för denna trendsvängning eftersom det ger mig chansen att vara precis så utsvävande som jag brukar tycka är roligt. Däremot, när jag kollade på bilderna så tror jag att även mitt mest extravaganta smycke kommer att vara för diskret. :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Blir nyfiken! Hur ser ditt mest extravaganta smycke ut ?
tja, jag har några :) Ett är ju Ondskan som jag kallar det.. av många väldigt goda anledningar :)
Sen har vi ju Persien, möster från Varvara
och ett av de största armband jag någonsin ställt till med :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Armbandet var verkligen snyggt. Vad använder du för tråd? Stel eller mjuk? Vad har du för spänne till ett så brett armband?

Hur gör du för att lägga in flera bilder i samma inlägg? När jag försöker så byts ju bara den föregående bilden ut mot den senare.
Det är vanlig nylonklädd wire och tro det eller ej men jag använde ett vanligt lås men en connector på vardera sida. :)
Jag öppnar den första bilden i ett nytt fönster, väljer hantera inlägg och drar över den till inlägget (har FF) sen laddar jag upp nästa bild och upprepar proceduren tills dess att jag har alla bilder jag vill i inlägget :)

Aha, ska prova detta nästa gång. Tack för det.

#2 Ondskan var mycket vackert…förstår varför det har fått det namnet.
Ja alla tre är fina!
Det är ju så roligt att sy halsband…men som sagt inte många som vågar bära
Men det är bra att det kommer lite stora smycken igen…är lite less på alla länkade smycken nu.
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Ja dom var verkligen fina alla tre, gillar bägge halsbanden speciellt. =)
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Ylva-Li, ännu bättre. Ju enklare dess bättre!
Oj.
Jag är fullkomligt förälskad i "Ondskan". Hur gör man ett sådant undrar jag?
Kan man få en lektion i form av en artikel kanske?
Om "Ondskan" är för omfattande kanske man kan få en lektion i någonting liknande? 
Basen i ondskan är vanlig chevronkedja… efter det blir det lite jobbigare :) Men ja, det kommer artikel om hur man gör senare :)