Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1054 ggr
parisjetaime
0

Tanke

En tanke slog mig just!
Finns det några manliga medlemmar på smyckestillverkning!?

Förvånad

Allamej
0

Jag tror att Niklas är medlem men sen vet jag inte vilka som skulle kunna vara män :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

parisjetaime
0

Man kanske skulle försöka rekrytera lite män! Skrattande

(Frågan är ju vilka de skulle vara och var man skulle hitta dem)

Allamej
0

Jag har egentligen bara träffat på 2-3 karlar som tyckt att pärlor är roligt så.. men vi tjejer klarar väl oss själva
:D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

parisjetaime
0

haha Skrattande

det är klart vi klarar oss själva.
Det är bara jag som ser sådant där, platser/forum etc där det inte är samma mängd kvinnor som män (vi hade en GENUSPROFIL på min grundskola, det är en skada jag får leva med sedan dessFlört)

Migoff
0

Har också funderat lite på varför det inte är några killar/män här. beror väl på att de uppfostras till att tycka det är larvigt med pärlor och smycken. Har just pratat om Genus på skolan så tänker extra mycket på det :)

parisjetaime
0

precis! men det behöver ju inte ligga enbart i den individuella uppfostran utan även i samhällsnormen. inte vet jag

zmulan
0

Min pappa håller på med silversmide! Och det är ju en typ av smyckestillverkning, kanske vi kunde få hit lite män om det blir mer brons och silverlera. Tror att det finns fler män än vi vet som håller på dem detta… domär nog bara lite fega. Tungan ute

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/