ÄNTLIGEN

Mina pärlor kom precis på posten!
Nu kan jag bara sätta mig och ..
göra smycken!:D
Jag hoppas på att mina kommer idag med:) Måste ju få se bilder på allt fint du gör sen :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ååååå vad kul…grattis 

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Jätttekul! Du får visa vad du har gjort sen :)
Jag har FORTFARANDE inte fått från Kina än!! Nu är jag sur!
Idag är det 2 veckor sedan jag vann och jag betalade dagen efter. Hur lång tid kan det ta egentligen?!
aswedishsmorgasbord.com

#5 vad trist! Hoppas de kommer snart… borde inte ta så lång tid.
Själv fick jag mail om att mina pärlor är skickade och borde dyka upp vilken dag som helst. Hoppas att det ligger ett paket o väntar på mig i hallen n´är jag kommer hem - o gör det det så lär jag inte städa mkt idag som jag egentligen borde göra :-)

Jag som fått alla mina förra veckan har knappt tid att pyssla med dem!
Imorgon förm kanske.. krävs planering det här ;)

*studsar av glädje* idag kom dem! Tvingade mig till att städa, pärlorna lockade verkligen… nu är städningen avklarad, dags för matlagning men sen - Här ska skapas!
jag nästan vågar inte börja med mina. de är så vackra bara att titta på som de är 
#5 När jag vann en auktion från Hongkong så fick jag vänta i 3 veckor, så det kommer nog snart! Känner det på mig 
Många Goa Kramar
Annisangel

#9 jag vet hur det känns! ibland vill jag bara titta på dem, vända på dem, lägga dem bredvid andra pärlor.. bara "känna in" mig på pärlorna! :)

#11 & #9
Vet precis vad ni menar!!!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken