Jag - en riktig data-dummie!
Nu har jag surfat runt på iFokus och kikat på vilka intressesajter som finns. Tittade in på en som var intressant och tänkte bli medlem - men kan för mitt liv inte komma på hur 17 man bär sig åt då! Hittade ingen "bli medlem"-funktion… Nån som kan förklara för mig hur det går till? Att bli medlem här var ingen konst - men jag minns inte hur jag gjorde 
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!
Se bifogad bild :D Är du inte medlem på en sajt så står det *lägg till favoritsajt* tryck på den så blir du medlem :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Ahaaaa! Är det DET den är till för?! Tack så mycket 
Allamej, fotade du skärmen och la ut, eller ?!
aswedishsmorgasbord.com
Print screen :) Jag har nyligen lärt mig :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#4 hur gör man då??? 
kram
Många Goa Kramar
Annisangel

man trycker på print screen knappen.. :)
som finns på tangentbordet.
Då fotas det som är i skärmen just då, sen är det bara öppna upp typ paint och välja klistra in (ctrl+v) så hamnar den där.
Bra att kunna!
Det händer inte ett jota när jag trycker på Prt Scr. Ska man tycka på nått annat oxå?
Sara
#7 Som #6 sa, du öppnar sedan paint och trycker ctrl + v.
Då klistras skärmdumpen in i paint och du har en bild :D
När man trycker på knappen i sig så syns inget, det är först i paint
Aha..
Sara
Yey, Allamej, nu har jag lärt mig någe nytt igen! TAAACK! 
Många Goa Kramar
Annisangel
Och jag fick också lära mig det där med print screen o.s.v.