Plåtskivor
Jag skulle vilja veta var man kan få tag i så kallad påltskivor som man sen kan klippa till och slå in typ sitt namn eller ja vad man vill och jag skulle också vilja veta var man kan få tag i bokstäver (helst hela alfabetet) som man kan slå sitt namn eller det man vill skriva.
Skulle vilja ha det till mina egen tillverkade smcken.

gå till en metallaffär så kan du köpa tunnplåt o klippa till precis som du vill=) sånna där bokstavsstansar kan man köpa på hobbyaffärer=)
Qui dormit, non peccat

Okej. Tack. Vad menar du med metallaffärer (kanske en dum fråga men men.)?

jag menade järnaffär, sånna ställen har ibland så att man kan köpa plåtbitar. du kan oxå koll apå en byggvaruhus då de kan ha plåt=) bäst är förståss att gå till en bygg ellerl plåtfirma o fråga om du får ta småbitar ur deras container, de brukar aldrig vara nått problem=)
Qui dormit, non peccat

Okej.Takc så jätte mycket för hjälpen! :) Är det någon speciell borr jag behöver eller funkar det med typ vilken som helst? Det kanske de på järn/byggaffärer vet?

Okej.Tack så jätte mycket för hjälpen! :) Är det någon speciell borr jag behöver eller funkar det med typ vilken som helst? Det kanske de på järn/byggaffärer vet?

ska du borra så bör du ha en borr för metall, en för trä kommer inte att fungera=) ofta kan man köpa utrutning på de affärerna oxå, om inte så är de bara att fråga så har de säkert tips på vart du kan åka o köpa borrar=)
Qui dormit, non peccat

Tack, ska någon dag ner ock kolla efter det. Skulle vara kul att sätta mina inustrialer på smyckerna jag gjort.

ja du får visa bild på dna brickor med initsialer sen=)
Qui dormit, non peccat

Visst kan jag det. Jag vet nu exakt hur de ska se ut, men jag har kanske inte råd med något denna månader heller tyvärr. Men visst kan jag lägga upp bilder sen.