Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettmedlemsgalleriet
Läst 2090 ggr
Idaz
0

Mina smycken

Hej allihopa! Jag har gjort en hemsida där jag säljer mina smycken och nu vill jag veta av er vad ni tycker om dem och hemsidan. Jag blir jätteglad för alla svar!

Gå in på: www.idassmycken.blogg.se

Idaz
0

Oj! Var det rätt grupp jag lade inlägget i?

Mindfields
0

Gillade den söta ringen med rocaillepärlorna!
//Malin

aussiemia
0

Vad mycket fint!

Jag tycker att de pärlade djuren var jättefina, ffa delfinen och grodan.

Men jag tycker du säljer för billigt…

aswedishsmorgasbord.com

Allamej
0

Du är otroligt duktig, jag älskar den flätade ringen men jag håller med föregående talare. Du är för billig.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Yuki
0

Åh, vad duktig du är!

Jag tyckte om de där små djuren. Jättefina.

Idaz
0

Ja gär inte riktigt klar med hemsidan ännu. Har inte hunnit lägga ut alla bilder.

Tycker ni verkligen att det är för billigt? Jag har lite svårt att sätta höga priser för jag säljer mest till släkten och så och då känns det taskigt att ha för höga priser.

Men jag förlorar i alla fall inte på det! Jag har nog tjänat två tusen sammanlagt på att sälja men då har jag inte räknat med materialkostnaden men om vi säger att det är ca 1000kr så ligger jag i alla fall 1000kr plus :). Och så har jag material kvar så jag kan göra ännu mer! Det är verkligen jättekul!

Allamej
0

Jag vet att det kan vara jobbigt att ta betalt av sina släktingar men man måste börja någonstans :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

aussiemia
0

Det är jättejobbigt att ta betalt men det är ett hantverk du sysslar med och det ska man betala för.

Pärldjuren skulle jag betala minst det dubbla för. Det tar väl dessutom en stund att göra?!

aswedishsmorgasbord.com

hus-musen
0

ringen med rocaillepärlorna är jättefin!! synd att jag är allergisk o inte kan ha sånt på mig.. jag gör oxå sånna där pärldjur som du, men alla mina är tredimensionella=) det tar lite tid att göra dem, det gör det verkligen!! den första jag gjorde, en skalbagge tog över två timmar, visserligen kollade jag på tv samtidigt men ändå!! nee det var en bra hemsida, men du kan höja priserna lite mera skulle jag tro=)

Qui dormit, non peccat

Jenna-Gun
0

#0 Kan inte komma in på din hemsida.

Har klistrat in länken i två webbläsare och får till svar att den finns inte

Det blir ingen klickbar länk.

Allamej
0

Jag har nu fixat länken :) Jag är så van med att mitt firefox gör om alla länkar till klickbara att jag inte märker om en länk inte fungerar.

Migoff
0

Vilka fina saker du gör, men du borde verkligen höja priserna! De där priserna kan ju knappast täcka matrialkostnaden ;)

Helenaf76
0

Vilka fina smycken och annat du gör!! WOW!! Har skickat ett pm till dig :-)

Idaz
0

Tack allihopa! Bra att du fixade länken Allamej!

#12 Jodå, täcker materialkostnaden gör det verkligen. Jag tänker noga vad det är jag behöver köpa och köper inget som är för dyrt.

Pitepaerlan
0

Jätte fina saker har du gjort…men du är för billig tycker jag med.

Hoppas ditt intresse kommer hålla i sig i många årSkrattande

Keep up the good work girl!

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Ylva-Li
0

Jag blir riktigt imponerad Ida. :) Med tanke på din unga ålder så bara väntar jag på spänning på hur du kommer utvecklas i din talang. Kanske kommer vi få se Idaz egendesignade smycken på marknaden en dag. ;) I konkurens med de där stora (Kan typ bara en och det är väl SNÖ.)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Angelclaw
0

Jättefina smycken gör du :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

perlemor
0

Vad kul att se lite yngre designers! Min 13:åriga dotter skapar oxå smycken, precis som du och jag! Tittade in på din hemsida! Jättefin sida och smycken! Förstår att kostnaderna täcker materialet, men tycker ändå att du är i billigaste laget… som någon annan sa: speciellt dina pärldjur bör du höja priset på! Det är svårt att sätta pris, för man vill ju sälja oxå… och det är många som säljer… Men lite ska du nog höja, tycker jag!! Lycka till!!Glad

paronskrutten
0

Oj, gud vilka vackra saker du gör, jag blir sugen på att köpa de mesta, haha. Jag tycker som många andra, att du borde höja priset på dina smycken, du förtjänar det, men priset behöver inte vara hugget i sten heller, du kan ju anpassa det efter köparen :)

Lycka till!

Helena

Idaz
0

Jag har höjt priset lite på vissa saker nu i alla fall :)

aussiemia
0

Good on you girl!!

Själv håller jag på att arbeta upp mod till att våga gå in i olika butiker och sälja mig…hjälp..

aswedishsmorgasbord.com

Idaz
0

Jag har lagt in en del nytt på min hemsida nu om ni vill gå in och titta.Glad

aussiemia
0

jättefina!

aswedishsmorgasbord.com

parisjetaime
0

OJ så mycket fint!
riktigt imponerad! Skrattande

Idaz
0

Tack :)

lenarydstrom
0

Ojojoj, jag är verkligen imponerad!!!

Fantastiska smycken du gör och vilken fin hemsida! Kyss

Fortsätter du såhär, kommer du att gå långt. Allt är ju bara så underbart fint och vackert så man blir glad!

Allamej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idaz försök till flat spiral :)

*flyttat från Pipepärlans tråd*

Allamej
0

Jag tycker att det är otroligt läckert med detta stygn :)

Pitepaerlan
0

#27 snyggt :-) Vad är det för färger på dina pärlor? Jag tror det är brunt, rosa, vit?Skrattande

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Idaz
0

#29 Rosa vitt och mörklila men jag håller med om att det ser brunt ut på bilden. Ingen bra bild…