Stått på marknad
Idag har jag stått på den hippaste markanden i Adelaide! och gissa om jag sålde !! ;D Vid ett par tillfällen var det tom kö att betala! För MINA smycken…
När vi kom hem hade jag 500 + i penapungen. I dollar!! ca 2500 SEK!! Jag fattar fortfarande inte… Det kostade ju iofs 92 dollar att stå där, men en vinst på över 400 är ju VÄLDIGT okej!
Jag fick massa positiv feed back och för att fira har tv visat Wallander, kvällen är komplett 
aswedishsmorgasbord.com

grattis=) verkar ha gått bra för dig!
men vad var de för marknad om de kostar 92 dollar att stå där?? låter skitdyrt i mina öron! var de en hantverksmarknad eller en vanlig marknad? ja vill oxå sälja smycken nu jue=)
Qui dormit, non peccat
GRATTIS!! Det kan jag tänka mig att det var kö!! Du är så duktig…
Åh, nu blev jag sugen på att sälja själv också!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Åh så roligt! GRATTIS!
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Grattis…känns säkert gott…för självkänslan *tummen upp*
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/
Tack för hurra-rop.
Ja, 92 dollar är skitdyrt, andra jag stått på ute på landet kostar mellan 8 och 15. Å andra sidan så var det över 4000 (!!) personer som gick förbi mitt bord! Ett av de bästa borden på marknaden, precis vid ingången!
Kolla in websidan: http://www.gillesstreetmarket.com.au
När jag först såg att den här marknaden fanns så trodde jag att den var på TOK för flott för mig och mina grejjer. Men det var det absolut inte! Så vitt jag kunde se, (det var toktrångt bland alla borden) så var det två tjejer till som sålde egna smycken, varav den ena var skitfula ;D, men den andra hade himla fina grejjer. Konkurrans är bra! Sen fanns det en del som sålde smycken, dock inte egna, massa vintage kläder och skor och lp-plattor.
Att få så mycket positiv feed back på det man gör är ju väldigt bra för självkänslan. Nu ska jag bara dricka upp kaffet, sen ska jag åka och handla pärlor…det är fyra markander till innan jul!
aswedishsmorgasbord.com
#5 You Go Girl!!!!
Glöm inte mysa med te och smörgås och levande ljus på kvällen och känna att du verkligen är duktig och bra!!!!
Många Goa Kramar
Annisangel

Oj! Vad roligt! Jag vill också sälja på marknad. Inte för att jag skulle få in lika mycket pengar som du men det verkar jättekul! Och fyra marknader till innan jul. Lyckost dig! Om du säljer för lika mycket varje gång och sparar allt så har du 10000 kr att köpa julklappar för!
Å grattis!
Sara
Grattis - jättekul att det gick så bra 
Var faktiskt tvungen o kolla om mina geografikunskaper stämde o jo det var ju Australien
Lycka till på dina framtida marknader.

Verkligen kul. Hoppas det går bra i fortsättningen också.
Vad ska man ha som signatur tro?

Vad roligt att det gått så bra för dig! :) Blodad tand!? ;) Lycka till på kommande marknader!

Lycka till med det fina resultat - och lycka till i fortsättningen.
:-) Inge