Funderar
Alltså, jag har tittat runt lite på Teardevil och Pagoni, men vet inte riktigt vad man behöver.. Någon som kan hjälpa mig med att veta vad jag behöver?
Helena

Päronskrutt…Vad ska du göra?
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/
Jag vet inte, jag måste ha någonstans att börja, så jag har skrivit upp en del som jag vill ha, bl.a. elastisk tråd, men jag funderar på klämpärlor och wire..
Helena
Ska du sy elastiska smycken så behöver du en big eye nål också
Ska du göra wiresmycken så är det wire och klämpärlor :)
Sy smycken så ska du ha en bra tråd och tunn nål :)
Och sen pärlor förståss!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
en vad nål? haha är det dyrt? vart får man tag på en?
Vad brukar du använda? Eller har du allt? ^^ Vad är lättast att arbeta med? Jag är ganska otålig :P
Pärlor ska jag beställa, samt lås och sånt :)
Helena
Jag tycker det är enklast att jobba med wire
Roligast är det att sy
En Big eye nål är en nål som egentligen bara är ett stort öga som har stopp på sidorna :) Helt suveräna till elastisk tråd eftersom den elastiska tråden är rätt svår att trä på någon annan nål :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Hmm, man kanske skan köpa sig lite wire också då.. och klämpärlor.
Vart får man tag i en sån nål?
Helena
zionesse har vet jag… och det är den affär som poppar upp direkt :)
Jag beställde nyss lite grejer, så får vi se vart jag kommer med dom^^
Det bästa är ju att teardevil och pagoni har fraktfritt, så kan man beställa mer om man vill snart^^
Ska kika om jag behöver en sån nål :)
Helena
Haha, ja, klart jag har, jättehärlig sida ju, med härligt folk bakom :)
Helena