Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: pärlcaf-et
Läst 1811 ggr
dazzly
0

Äntligen nya pärlor! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick mina pärlor som jag ropat hem på tradera igår :D

Det vart direkt att sätta sig vid bordet och börja pärla då, innan har jag haft såå mycket inspiration och saker som jag vill göra, men inga pärlor..  Synd bara att jag var tvungen att plugga :P

Skönt med höstlov, då finns det mycket tid för pärlande(hoppas jag) :)

ha det bra allihopa!

dazzly
0

Första halsbandet med nya pärlorna ;)

Gjort av skiffergrå rocaille, orange och vita rainbow rovaille, gröna rocaille two-cut och gråbruna glaschips ;D

Allamej
0

Härligt paket :) Höstlov till folket!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Evahelene
0

Håller med Allamej! I morgon får jag ett litet brevpaket med - om inte posten strular, förståss! *väntar ivrigt* Tungan ute

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Idaz
0

Jättefina pärlor! Visst är det skönt med höstlov? Jag ska göra smycken hela dagarna!

dazzly
0

åh, alltid kul med lite nytt som man kan pyssla med! själv fick man ju höstlov idag! så skööntSkrattande

är det många som beställer från tradera förresten? har hittat en säljare som är jättebra så det blir väl därifrån mina pärlor kommer att komma kanske ;)

Allamej
0

Jag har mycket refarenhet som både köpare och säljare och det brukar vara väldigt smidigt att göra affärer där :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

dazzly
0

va bra ;) en till sak är ju att det är billigt, har inte så mycket pengar just nu så ja köper det jag har råd med ;D haha

Jossisen
0

Roligt med nya pärlor! Beställde faktiskt lite idag. så hoppas de kommer lagom till höstlovet! då kanske man har lite mer tid över till att skapa!

Har hunnit pyssla lite i veckan faktiskt.. lärde mig en ny teknik igår som var lite rolig..

Här kommer en bild på ett av alla armband jag gjorde då

dazzly
0

#8 vilket fint! :) vad är det för teknik?

Jossisen
0

tack! man gör ringar lite svårt att förklara här hur man gör.. var en kompis som lärde mig. sen har ja fäst mitten pärlorna efteråt de tog lite tid men tyckte de blev rätt bra! finns fler på min blogg om du vill se kanske du ser mer av tekniken. har gjort lite större ringar där.. http://jossisens.webblogg.se

dazzly
0

okej, tack! det måste jag provaGlad

dazzly
0

Jättefina smycken du gjort förresten!! :D tyckte om alla jag sågCool

Jossisen
0

jasså tack! är riktigt roligt att hålla på faktiskt.. liiiite beroendeframkallande bara! ja hur ska ja förklara hur man gör.. hmm.. man trär pärlor som vanligt men sen tar men en större eller en i annan färg som man trär i fårn två håll å drar åt då blir det en ring.. tror du att du förstår? svårt å förklara såhär.. :)

dazzly
0

Jaa riktigt beroendeframkallande! haha. det är extra kul när folk tycker om ens smycken och vill ha dem, jag har precis fått in några beställningar och det är ju alltid kul :)

jag tror att jag fattade lite iaf, får prova ;)

Jossisen
0

Ja det är roligt när folk tycker om det man gör! vad kul att du fått in beställningar.. hoppas det blir fina smycken! :)