Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1551 ggr
hus-musen
0

julråtta=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja de här är väl kanske lite fel forum, men ja vill iaf visa upp min virkade julråtta som ska hänga i granen i årSkrattande han har faktiskt ögon o nos av pärlorFlört

iden fick jag när jag såg panduros tidnig att de sålde gipsmöss, o ja ville göra nått liknande sj=) fast i garn då=) han är ganska ful men jag gillar honom=)

Qui dormit, non peccat

Allamej
0

Cute! Men jag är ju partisk :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

virkmaja
0

sjukt söt kreation :)

[kissidor]
0

ful Förvånad?!? är du inte klok Skrattande? han är ju hur go som helst Glad! fast när jag såg rubriken trodde jag du menade att DU var en julråtta - dvs helt galen i jul - jämför "snaskråtta" tex så förstår du hur jag tänkte Flört

Evahelene
0

Den finge gärna hänga i min julgran! Hur söt som helst! (fast den måste hänga väldigt högt isf - har katter ^^)

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

hus-musen
0

tack allihopSkrattande han är lite speciell, har inte sett nått liknande innan=) ska göra flera har jag kommit p, har ju 4 tamråttor sj så jag ska göra garnråttor i deras färger hade jag tänkt! mamma ska få några charmiga fulingar oxå tror jagGlad

Qui dormit, non peccat

Cessy
0

Åh den var hur söt som helstGlad

Fast jag är ju en julråtta på det andra viset som Kissidor syftade på. Älskar det här med juldekorationer o att allt då får glittra o tindra hejdlöstSkämsSkrattande

[kissidor]
0

japp cessy, du är också en julråtta Skrattande!

hus-musen
0

jaopp julen är underbar=) älskar snön o alla färger o glitter!!

Qui dormit, non peccat

Pitepaerlan
0

Hur söt som helst den virkade råttan *tummen upp*Skrattande

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Idaz
0

Söööt! Skrattande