julråtta=)
ja de här är väl kanske lite fel forum, men ja vill iaf visa upp min virkade julråtta som ska hänga i granen i år
han har faktiskt ögon o nos av pärlor
iden fick jag när jag såg panduros tidnig att de sålde gipsmöss, o ja ville göra nått liknande sj=) fast i garn då=) han är ganska ful men jag gillar honom=)
Qui dormit, non peccat
Cute! Men jag är ju partisk :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
sjukt söt kreation :)
ful
?!? är du inte klok
? han är ju hur go som helst
! fast när jag såg rubriken trodde jag du menade att DU var en julråtta - dvs helt galen i jul - jämför "snaskråtta" tex så förstår du hur jag tänkte 
Den finge gärna hänga i min julgran! Hur söt som helst! (fast den måste hänga väldigt högt isf - har katter ^^)
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

tack allihop
han är lite speciell, har inte sett nått liknande innan=) ska göra flera har jag kommit p, har ju 4 tamråttor sj så jag ska göra garnråttor i deras färger hade jag tänkt! mamma ska få några charmiga fulingar oxå tror jag
Qui dormit, non peccat
Åh den var hur söt som helst
Fast jag är ju en julråtta på det andra viset som Kissidor syftade på. Älskar det här med juldekorationer o att allt då får glittra o tindra hejdlöst

japp cessy, du är också en julråtta
!

jaopp julen är underbar=) älskar snön o alla färger o glitter!!
Qui dormit, non peccat

Hur söt som helst den virkade råttan *tummen upp*
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Söööt!