Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: pärlcaf-et
Läst 1183 ggr
NeedfulThings
0

Pärlträff i Malmö kanske?

Jag blir så sugen på alla pussar och facetter, men det är ju så långt bort från mig och dyrt att åka dit.

Tänk om det kunde vara en pärlträff i Malmö? Det hade varit kul. Inte för att jag vet när var eller hur men sånt kan man ju alltid lösa!

Är det nån här som bor i närheten kanske?

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

Mindfields
0

På pärlguiden tror jag att de annonserat om en träff i Malmö. Om jag minns rätt, i januari/februari nånting! Minns att jag är upptagen iaf :(

NeedfulThings
0

Ja, någon tipsade om det igår på annat ställe men jag har glömt att kolla. För min del beror det ju i så fall på NÄR i januari/februari eftersom jag också kommer att vara lite busy :)

Bor du i Malmö?

Man kunde kanske skramla ihop ett gäng och ha pärlträff vid annat

tillfälle om inte annat..

NeedfulThings
0

Var precis inne och kollade och det var den 1 februari. 100 kronor kostar det vilket ju är ett mycket rimligt pris Glad Har faktiskt varit i hennes butik en gång, så jag vet ju var det ligger, tar bara en kvart dit från mig.

Jag ska absolut anmäla mig, bebisen ska inte komma förrän den 18 februari så det klarar sig säkert.

***JÄTTEGLAD***

stjude
0

Jag ska också dit Glad

Roligt att det blir någonting lite närmare hemmaplanen.

NeedfulThings
0

Ja, jag såg att du anmält dig på listan på Pärlguiden, stjude Glad Kul med ett namn som är bekant. Har glömt min inloggning så jag kan inte pm:a pärlförrådet där, men jag mailade admin så jag får väl reda på uppgifterna snart.

stjude
0

Är du inte med på PP?

NeedfulThings
0

Jo, det är jag, kan man anmäla sig där också så är det ju inga problem :)