Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1286 ggr
Annisangel
0

Det sprider sig =)

Idag frågade mamma mig; jag skulle vilja sy i pärlor, hur gör man då??

Hon ville göra som mönster i ett platt pärlarbete… Jag rekommenderade då peyote och ritade och berättade där i bussen Kyss Tänk att jag drog med min mor in i pärlornas värld! TjooHooo Skrattande

Kram sötisarna!

Många Goa Kramar

Annisangel

Allamej
0

Hejja! Sprid ut det mer :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Annisangel
0

#1 Absolut!!Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Evahelene
0

Jag verkar ha lyckats lura in en väninna i pärlträsket - idag bad hon om hjälp för att hitta en butik som säljer: svarta cloisonné-pärlor + stora toggle-lås + halvhårda hattpinnar. Spenderade  drygt 3 timmar med att söka (tar ju tid att slita sig från det och det och det som man vill ha…) men har inte hittat nån än. Fortsätter imorgon…

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Annisangel
0

#3 YEY, mera folk i pärlträsket!!! Guld i mun

Många Goa Kramar

Annisangel

Fru-Parla
0

Evahelene, vilket angenämt uppdrag du fick av din vänninnaGlad

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.

Här hittar du det mesta!

Allamej
0

Men Evahelene! Nu såg jag att du ännu en norrlänning :)

Yej!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Evahelene
0

#6 Jopp! Inte nog med det: jag är i Lycksele emellanåt också - två av mina barn bor där Flört

Allamej
0

Jamen då måste du ju komma på kaffe och pyssel hos mig nån gång :D

Evahelene
0

#8 Ja tack gärna :-D