Julklappen
Nu har jag pärlat en julklapp till mamma. Är inte särskilt duktig så det är inget spännande Coralling halsband eller så. :)
Jag har använt mini-glaspärlor och olika storlekar på sötvattenspärlor. Längst fram är det ett hjärta i metall och vid fästet är det ett mini-hjärta där det står "made with love".
Ärligt talat så är det sällans speciellt maffiga halsband som säljer utan ett sådant som ditt fina halsband till din Mamma
eller länkade halsband (typ kedjor) som säljer, så mer rätt än din fina julklapp kan det knappast vara.
Sedan lär man sig efterhand det man vill lära sig o tar till sig tekniker efterhand som man vill detta, Nätet är fullt med sidor med mönster o tekniker o den dag du har lust med att lära dig någon teknik så kommer du säkert göra det också. Man måste ju börja någonstans o sedan fortsätter man åt det hållet man önskar gå o som sagt var det finns ingen större marknad för maffiga halsband, men något mer för maffiga armband o ditt halsband är jättefint.
#1 Tack så jätte mycket! Gillar inte jätte maffiga halsband själv, men på en del personer passar det :)

Håller med att det är det enkla som säljer bäst. Fint halsband!
Vad ska man ha som signatur tro?
Jättesnyggt! Jag gillar det enkla - att bära själv alltså, att tillverka är en annan femma 
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Mycket vackert halsband 
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Din mamma har tur som skall få så snyggt ett halsband som julklapp!
Kanonfint Migoff!
Stilrent (mitt nya favoritord)!
Tack så mycket! Era kommentarer värmer :)