Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlcaf-et
Läst 1263 ggr
Mindfields
0

Smyckevisning

Hu! så nervös jag är just nu! Sitter o pillar med de sista smyckena som ska visas ikväll, min FÖRSTA smyckevisning. Har fotat allt, packat ner papper, saxar, pyssel, spegel, rostfria fat att lägga allt på, pengar, visitkort, tejp.. *ont i magen*

Inte är det heller någons lilla vardagsrum jag ska visa allt i utan Itrims kundkväll i Helsingborg. Ett företag som arbetar med viktminskning och träning.
Jag har engagerat mamma, syster och svägerska som moraliskt stöd!

Önska mig lycka till! :)

//Malin

hus-musen
0

lycka till=) de går säkert bra ska du se=)

Qui dormit, non peccat

[kissidor]
0

ja det gör det säkert, lycka till! jag ska också visa ikväll men i helt annan och mycket mindre nervös omgivning (="någons lilla vardagsrum", närmare bestämt dotterns dagmammas Flört) - så jag avundas dig inte det - men när du är så väl förberedd och har så mycket stöttning så måste det ju gå bra Glad!

Allamej
0

Allt kommer att gå bra och du kommer att sälja massor :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Evahelene
0

Lycka till! Håller tummarna!

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

irode
0

Lycka till - hoppas du får succé och säljer mycket

Sara
0

Lycka till!

Sara

leja
0

Hoppas det gick bra och du fick många nya kunder :))

Vad ska man ha som signatur tro?

Mindfields
0

*puh* nu är jag äntligen hemma igen!

visningen gick jättebra o det var inget som jag behövde vara nervös för. jag sålde inte "massor" men det gick några örhängen och halsband iaf!

nästa visning är om två veckor.. men då är det i ett vardagsrum! :)

Idaz
0

Grattis! Vad kul!

53goran
0

Grattis, vad kul att det gick bra och du fick sälja lite. Även jag är nöjd efter min visning, även om jag mest fick sälja glasfusing hängen.

Mindfields
0

#10 all försöljning är bra :) Grattis!

Mindfields
0

Igårkväll var det dags för min visning "hemma hos" en väninna.. Lite mer avslappnat i ett vardagsrum än på ett träningscenter ;)
Sålde inte så jättemycket, men fick MÅNGA beställningar! Riktigt kul!
Så nu på morgonen har jag suttit o beställt lite delar o pärlor. Det går precis runt utan någon större vinst, men det är KUL! :)