Åh vad jag hoppas
Åh vad jag hoppas att det kommer att vara mode med stooora armband framöver… jag har fått en idé i huvudet och jag får inte iväg den…
Använda mina stora fina stenar som cabbar och sy pärlbroderi runt om dom… med en skinnbaksida…
Men det blir ju stort som attans..
Vad gör ni? Vad fantiserar ni om att göra?
Utöver att ha dessa armband i skallen så virkar (!) jag med pärlor.. Visste ni att man kan virka en cellinispiral? och den blir mycket mjukare :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
NEJ, inte stora armband
! Har typ jätte-smala handleder som tom. vanliga armband sitter lösa på ^^.
Jamen jag menar breda :) Och det går ju alltid att anpassa längden på armbandet till den som ska bära det :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Till rätt person/rätt klädsel och tillfälle blir din idé nog fint!
Själv tycker jag nog om saker som kanske Inte är mode just nu också… Antingen kan det vara så att man tycker om en viss sorts pärlor/utseende, eller att detta är tidlöst vackert eller klassiskt ändå… Jag tycker mycket om sötvattenspärlor, ametister och saker som kanske är lite "tantiga" egentligen… =)
Jag har inte riktigt nappat på trenden med stora länkade halsband… Finns det något mer särskilt som är mode just nu, eller som verkar komma stort framöver?..
Jag fantiserar om att kunna göra ett coilat armband med pärlor i blå guldsand som jag köpte igår. (Bland annat tre facetterade ovaler.) Det skulle ju inte vara helt fel att ha ett sådant armband på nyårsafton!.. Jag är dock inte säker på om jag kommer lyckas göra det tills dess… Är inte helt säker på hur man gör, och om jag har vad som krävs…

Blå guldsten heter det visst, råkade skriva fel… 
#2 Tro mig, det ser galet ut med breda armband på min handled
. Men det finns förståss en del människor som är jätte fina i stora armband!