Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1648 ggr
Allamej
0

Om jag blir...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…en smula osynlig ett tag framöver så oroa er inte, jag har inte glömt någon men jag har fått mitt paket ifrån artistica så nu ska här målas :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Migoff
0

Vad härligt! Älskar att måla Oskyldig

Paerlugglan
0

Allamej: Får jag bara fråga, vad föreställer din Avatar. Jag läste någonstan att det INTE var ett par lila högklackade skor med glitter i alla fall, det hade jag också uteslutitFlört, men sen lyckas jag inte mer,vad är det?

Nyfiken!

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

Allamej
0

Hehe :) Min nuvarande Avatar är en bild jag tog från mitt vardagsrumsfönster för några dagar sedan, det är en parklampa som lyser igenom snöiga grenar :) Jag fick en sån Narniakänsla av att titta på det varje kväll så jag fotade :)

Dock blev bilden så grynig att den inte duger till något annat än Avatar :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Paerlugglan
0

Ah, nu ser jag! GladDet blev någonting helt annat i mina ögon, det såg ut som ett stort fiskhuvud, med vit "mage" som antagligen är snö bortanför trädet, sen hade den grönspräckliga fjäll=lövverket. Det finns tom ett öga, någon sorts förtätning av grenarna kanske. En flundra eller så, med munnen vid roten av trädet.

SkrattandeHihi, som en dold bild i bilden. Men jag tänkte att vad märkligt att ha en flundra som Avatar, men varför inte? Men jag trodde inte riktigt på det, hehe.

Allamej
0

ASG, jag ser det inte :D

Paerlugglan
0

Hihi och jag måste anstränga mig för att inte se firren! Skrattande

Cessy
0

Jo jag har tänkt samma sak o tänkt: Var är det för något du har som Avatar - är det en fisk? en ål? eller är det något virkat, men nu när du har berättat så ser jag vad det är, men jag kan ff. se fisk/ål/masken med gapande munFlört

Jaha - det ser ut som pärlorna får stryka lite på foten då framöver Allamej, för med så mycket material så skall det väl skapas en del.Skrattande

mattiz73
0

Jag trodde det var en alligator! hehe….

SusannAlg
0

fniss, jag får också lite fisk-känsla av din bild….. men jag ser ju att det är ett träd när jag tittar noga.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Migoff
0

Jag trodde det var en koja ^^

Paerlugglan
0

Tänk vilket brydderi din Avatar har skapat, hihi :)

Allamej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser den ut i bättre storlek :)

Paerlugglan
0

Hi hi, nu är det ingen fisk i alla fall!!!Skrattande