Om jag blir...
…en smula osynlig ett tag framöver så oroa er inte, jag har inte glömt någon men jag har fått mitt paket ifrån artistica så nu ska här målas :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Vad härligt! Älskar att måla 

Allamej: Får jag bara fråga, vad föreställer din Avatar. Jag läste någonstan att det INTE var ett par lila högklackade skor med glitter i alla fall, det hade jag också uteslutit
, men sen lyckas jag inte mer,vad är det?
Nyfiken!
Medarbetare på Smyckestillverkning
Nytt Alias: Pugglis 
Hehe :) Min nuvarande Avatar är en bild jag tog från mitt vardagsrumsfönster för några dagar sedan, det är en parklampa som lyser igenom snöiga grenar :) Jag fick en sån Narniakänsla av att titta på det varje kväll så jag fotade :)
Dock blev bilden så grynig att den inte duger till något annat än Avatar :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ah, nu ser jag!
Det blev någonting helt annat i mina ögon, det såg ut som ett stort fiskhuvud, med vit "mage" som antagligen är snö bortanför trädet, sen hade den grönspräckliga fjäll=lövverket. Det finns tom ett öga, någon sorts förtätning av grenarna kanske. En flundra eller så, med munnen vid roten av trädet.
Hihi, som en dold bild i bilden. Men jag tänkte att vad märkligt att ha en flundra som Avatar, men varför inte? Men jag trodde inte riktigt på det, hehe.
ASG, jag ser det inte :D

Hihi och jag måste anstränga mig för att inte se firren! 
Jo jag har tänkt samma sak o tänkt: Var är det för något du har som Avatar - är det en fisk? en ål? eller är det något virkat, men nu när du har berättat så ser jag vad det är, men jag kan ff. se fisk/ål/masken med gapande mun
Jaha - det ser ut som pärlorna får stryka lite på foten då framöver Allamej, för med så mycket material så skall det väl skapas en del.
Jag trodde det var en alligator! hehe….

fniss, jag får också lite fisk-känsla av din bild….. men jag ser ju att det är ett träd när jag tittar noga.
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Jag trodde det var en koja ^^

Tänk vilket brydderi din Avatar har skapat, hihi :)
Så här ser den ut i bättre storlek :)

Hi hi, nu är det ingen fisk i alla fall!!!