egna hängen
hejhej!
jag köpte små hängen på panduro för att tag sen o är sugen på att göra hängena nu. är det någon som har provat?
det hette acrylic tror jag..typ akrylplattor eller nåt?
hoppas ni förstår :P

Ingen som har provat?
Undrar bara vad för slags material man ska ha på bilden..:]
Jag tycker det ser jättespännande ut men jag har aldrig testat… Fanns det inte någon instruktion med som talar om vad man behöver veta?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

har du kollat här i instruktionerna http://www.pandurohobby.se/public/docs/pdf/vl/600730_Akrylplattor_LR.pdf, jag misstänker att du han ha div olika tunna papper, Panduro har sökert använt servetter eller scrapbookingpapper
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!

Tycker också det ser ut som scrapbookingpapper. Jag köper en hel del papper o känner igen mönstret. 
Själv har jag inte testat det, men jag tyckte det såg kul ut (vilket är anledningen till att det hamnade i bloggen). Jag har gjort glashängen tidigare där jag decoupagat papper på baksidan av glasmosaik o såna där välvda glasstenar. Behövs ju lite tyngd om ett halsband ska hänga snyggt, vilket akryl saknar tyvärr.
Men folien är fiffig -- den skulle ju kunna användas på glas också skulle jag tro. Mindre kladd än lim.
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries

Jag tycker den där med fågeln är jättesnygg ialafall, någon som vet vart dom har fått den ifrån?

Vad är det egentligen med Panduros webbsida? Någon mer än jag som tycker att den är superseg? Jag blir galen, den är helt omöjlig att använda ibland. Jag kommer in på andra rätt tunga sidor, utan problem, men Panduro, inget händer!
Jag klickade på länken i Ankens inlägg #1 innan jag började dennna kommentar, nu har det gått flera minuter, och den vevar och vevar och vevar och ve…zzzzzzz…eh. Ahau, nu är den klar, just det så såg dom ut, jag förstår inte hur just dom är gjorda, men det ser användbart ut, kan bli jättetuffa berlocker ju.
Jag såg att en bit ner på sidan i din länk så skall man kunna ladda ner en PDF-fil med instruktioner, men just länken på att ladda hem filen verkar vara trasig, skulle ha velat kolla den. Hm, har testat några andra gratisvägledningar, samma fel där, jag försöker leta en mailadress och maila dem om det….. Stop ett tag, jag surfar med Firefox, så jag fick för mig att jag skulle pröva Internet Explorer också, då funkade det, så jag mailar inte, hej hopp!
Nytt Alias: Pugglis 

Fru Pärlas länk funkar för mig o jag använder FF. Men jag har haft problem med ogiltiga länkar till vägledningar ibland sen de gjorde om hemsidan o vägledningarna "bytte adress". Jag har mailat nån gång om en vägledning jag inte kom åt o då fick jag svar med en länk som fungerade.
Vad gäller resten av sajten så rekommenderar jag att man beställer katalogen (eller bläddrar i e-katalogen) för det är sååå svårt o tidsödande att hitta rätt i deras webbshop….O sajten är rätt seg emellanåt.
Ang. motivet med fågeln så lär det ju vara från Panduros sortiment, enklast vore nog att maila eller ringa deras hobbyservice o fråga.
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries

Panduros webbshop är omöjlig. Men katalogen är bra och kul att bläddra i!
Jag har sett dom där hängena förut och jag tycker det verkar väldigt kul. Man kanske kan använda designark?