Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettersajtenifokus
Läst 955 ggr
Allamej
0

Kortkommandon

iFokus är väldigt listigt uppbyggt och här får ni en lista som gör livet ännu enklare :)

Den är framtagen för att man ska kunna göra det man vill utan att släppa ner bebisen så det funkar nog med pärlorna med :D

Kortkommando                 Förklaring
j Hoppar till nästa inlägg i inläggslistan
k Hoppar till föregående inlägg i inläggslistan
u Hoppar till första olästa kommentar i en diskussion
i Hoppar till början av inläggslistan
o Hoppar till början innehållet
v Öppnar popup-ruta med dina vänner
f Öppnar popup-ruta för dina sajter
r Öppnar popup-ruta för dina inlägg
e Öppnar din inkorg för privata meddelande
Mellanslag Scrollar sidan
Home Hoppar till början av sidan (Mac: apple+uppåtpil)
s Bokmärker eller tar bort bokmärkning när en diskussionstråd är aktiv
Pil höger Visar nästa bild i fotoalbumen
Pil vänster Visar föregående bild i fotoalbumet
Esc Stänger popup

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Liante
0

Lägg den här som klistrad tråd?

Allamej
0

Bokmärk den istället :) Jag försöker hålla nere på klistret så att aktiva trådar syns :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Paerlugglan
0

Hittade precis denna tråd, men jag fattar inte, får inte kommadona att funka. Är det jag eller för att jag använder Firefox?

Jo, scrolla med mellanslagstangenten funkar.

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

Allamej
0

Jag vet inte varför det inte fungerar… :/ jag har ff och för mig går de flesta.

Paerlugglan
0

{#emotions_dlg.laughing}Ok, ja det är inget värdsaviktigt, bara undade.

Fast det händer konstiga saker ibland när jag skall skriva ett inlägg. Möjligen är det så att jag klickat i fältet slarvigt. För rätt vad det är hoppar sidan iväg och rafsar runt och har sig, när jag skriver, och då har jag väl råkat klicka på "rätt" tangent, och det funkar helt plötsligt. Jag är ju sådan som måste glo på tangentbordet när jag skriver, så det tar en stund innan jag märker att det hoppar runt på skärmen, he he.

{#emotions_dlg.surprised}Jag bara surfar runt bland en massa olästa trådar, får se vad jag hittar mer för spännande.

Denna kommentar har tagits bort.
Paerlugglan
0

Men oj, det blev upprepning, klickade på skicka för mycket!

Allamej
0

fixat :)