Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettersajtenifokus
Läst 1666 ggr
Allamej
0

Ifokusuppdatering

Gott folk, här får vi ett alldeles utmärkt tillfälle att umgås med våra pärlor! Dom kommer att uppgradera hela nätverket under helgen och då kan vi inte räkna med att det går att komma in.

Efter helgen kommer det att finnas en artikel inne på support.ifokus som förklarar de viktigaste förändringarna :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[kissidor]
0

aaaaahhhhh, men vad säger du Förvånad?!? hela helgen utan smyckestillverkning iFokus… Gråter

Allamej
0

Japp, jag har redan flurat på om jag ska göra nåt tävlingsbidrag eller nåt bara för att tiden finns där …

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Paerlugglan
0

Oj oj, hur skall man klara sig nu dåRynkar på näsan? Men som du säger Allamej, man får klura på tävlingsbidrag, de hade ju en ny tävling på BraPärlor.

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

Allamej
0

Japp, jag sitter med den nu… och sen blir det zionesse… vem vet, man kanske hinner bli klar i helgen när det inte finns något att läsa :)

Allamej
0

iFokus är fortfarande igång men se det som bonustid. Direkt dom har samordnat mellan världsdelarna dom bor på så sätter dom igång :)

Happy beading!

Paerlugglan
0

Typiskt att jag precis gjort två grejer med sötisar. Måste ju komma på en till nu, till BraPärlors tävling. Jag kunde ju använt rasslet som tävlingsbidrag annars Skrattande På med tänkarluvan! Jag har fler sötisar, tack igen Kissidor! Skrattande

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

Allamej
0

Uppdateringarn är nu klara så nu är det bara att reda ut buggarna :)

Kristallerna är till för att få uppsikt över sin egen och om man är på det humöret andras aktivitet :) Ingen man behöver hänga upp sig på.

Poängen började räknas när det nya iFokus kom.:)

Cessy
0

Håller på att bli galen. Tidigare fixade jag att lägga till en ny ifokussajt till "Mina sajter" men nu efter uppdateringen hittar jag inte hur man gör.SkrikandesRynkar på näsan

Allamej
0

Det är ju en rullist längst ner där dina sajter finns, under dina sajter, om du fortsätter att scrolla så kommer alla andra sajter i nätverket.

Kryssa bara i den lilla rutan bredvid namnet på sajten i den listen så har du lagt till en favoritsajt till :)

Cessy
0

Tack Allamej!Glad

Problemet är att jag såg inte den rutan eftersom sidan inte helt får plats på min gamla skärm när jag har uppe listan över mina favoriter på vä.sidan o måste använda rullisten för att komma längst ut till hö. o där trodde jag inte stod något ändå så där tittade jag inteSkäms