14-16 mm stora pärlor
Vart 17 kan man få tag på såna? Dom ska vara guld-eller silver-färgade dessutom…svarta KAN gå… Dom behöver inte nödvändigtvis vara av glas, plast kan duga bara dom är fina, utan skarvar o så. Jag har sökt i flera timmar och dagar nu - dock inte utomlands… Väninnan är inte lika feg som mig på att handla över gränser. Vi har fördelat arbetet o av någon outgrundlig anledning tog jag på mig pärl-jagandet…suck!
Någon som vet vart det finns eller kan peka ut riktningen åt mig? 
Jag och en väninna har ett projekt på g - vad det är ska ni få veta så fort projektet är i land, s.a.s. Kan säga att det har med mode att göra (bara för att göra er ännu mer nyfikna^^).
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!
kolla www.pagoni.se tex och sök på 16mm så får du upp en del, på www.pearlized.se gav det bättre utdelning att söka på 14mm.
men den mest utlandsfega behöver ändå inte dra sig för att shoppa på www.sayila.nl
som har massor med riktigt fina syntetpärlor - kolla kategorierna synthetic och metal look så hittar ni säkert det ni söker. fraktfritt över 20€ och snabba som blixten
!
Tusen tack kissidor! Sayila hade exakt vad vi var ute efter! Perfekt pris dessutom ^^ Men OJ så svårt det var att slita sig därifrån - utan att beställa det och det och det och det och…..
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!