Konstigt...
Jag har märkt en sak som är ganska konstig med det nyuppdaterade iFokus. När jag har skrivit en kommentar i ett inlägg och sedan går in för att läsa ett annat inlägg så blir inlägget där jag skrivit i tidigare sådär "fetstilt" som om någon anna har skrivit något mer i det inlägget. Men när jag går in där och trycker på första olästa så kommer jag till kommentaren som jag skrev och det finns inga fler kommentarer under. Så för att få bort det fetstilta som betyder att det finns något nytt att läsa så måste jag gå in en gång till och läsa min egen kommentar. det blir ganska jobbigt eftersom jag annars inte vet om det är något nytt att läsa eller om det är min egen kommentar. Inte världens bästa förklaring kanske men är det någon annan som samma sak händer för? Jag kan väl leva med det annars, det kanske är något som iFokus ska uppdatera. Hoppas ni fattade något av mitt konstiga inlägg.
Kram
Bugg, det kommer att försvinna snart, killarna bakom jobbar med det :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag förstod din förklaring Idaz, jag har tänkt likadant, det blev ju jätteknasigt. men är det en bugg så är den väl borta snart :)
Medarbetare på Smyckestillverkning
Nytt Alias: Pugglis 

Vad bra, tack för svaren!

Nu tror jag att det funkar. Eller i alla fall ibland. :)

Okej, det funkade inte…