Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: silver-chainmaille
Läst 4939 ggr
[Mova]
1

Vart köper jag detta?

Hej. vart köper jag silverplåt minst 10x10 cm och minsta tjockleken 1 mm? Har hittat nån sida men då tar de nästan 2000kr för en sådan bit, sist jag beställde (genom skolan) gick det på strax över 500kr ? :S Har du nåt bra tips?=) Och så undrar jag vart man kan köpa en silver stämpel, ni vet sån 925 i en ruta :)

Fru-Parla
0

Kolla på www.sargenta.se , www.slojd-detaljer.se, www.pmc.se kanske har stämpeln och så finns det konrad w nånting som jag har glömt, men det kommer snart andra som vetGlad

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.

Här hittar du det mesta!

Allamej
0

Jag hittade det här stället när jag kollade. Om man vill ha andra mått än vad som anges så ska man kontakta dom :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Fru-Parla
0

ja där var en till lite anonym shop, utan namn, adress och företagsnummer eller är jag helt blindFörvånad

Här hittar du det mesta!

Allamej
0

Klickar man på länken ser man att den heter silverbiten.se :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jefa
0

Jag köper många av mina silverdetaljer på Konrad Walström

Konrad W

det enda kruxet är att om man ska beställa silverplåt eller tråd måste man ange det i en kommentarsruta i kundkorgen - om man bara ska beställa silverplåt så är det nog lättare att ringa. Har även köpt min finhaltsstämpel hos dom. Snabb service och snabb leverans.

Fru-Parla
0

Jovisst klickade jag och det var ju då jag såg att det saknades de uppgifterna jag skrevFlört

Här hittar du det mesta!

Mindfields
0

Fru Pärla - jag ser inte heller företagets uppgifter, du menar org.nr och likn?