Vart köper jag detta?
Hej. vart köper jag silverplåt minst 10x10 cm och minsta tjockleken 1 mm? Har hittat nån sida men då tar de nästan 2000kr för en sådan bit, sist jag beställde (genom skolan) gick det på strax över 500kr ? :S Har du nåt bra tips?=) Och så undrar jag vart man kan köpa en silver stämpel, ni vet sån 925 i en ruta :)

Kolla på www.sargenta.se , www.slojd-detaljer.se, www.pmc.se kanske har stämpeln och så finns det konrad w nånting som jag har glömt, men det kommer snart andra som vet
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!
Jag hittade det här stället när jag kollade. Om man vill ha andra mått än vad som anges så ska man kontakta dom :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ja där var en till lite anonym shop, utan namn, adress och företagsnummer eller är jag helt blind
Här hittar du det mesta!
Klickar man på länken ser man att den heter silverbiten.se :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Jag köper många av mina silverdetaljer på Konrad Walström
det enda kruxet är att om man ska beställa silverplåt eller tråd måste man ange det i en kommentarsruta i kundkorgen - om man bara ska beställa silverplåt så är det nog lättare att ringa. Har även köpt min finhaltsstämpel hos dom. Snabb service och snabb leverans.

Jovisst klickade jag och det var ju då jag såg att det saknades de uppgifterna jag skrev
Här hittar du det mesta!

Fru Pärla - jag ser inte heller företagets uppgifter, du menar org.nr och likn?