Vad gör jag för fel?
Hej!
Varför går det inte att klista in en länk till sidorna direkt, vanliga hemsidor. De står php? Vad är det? Är inte bra på det tekniska. Hur gör man för att länka till en sida?
En "dum" Birgitta?
Om du ska länka så markera texten, klicka på den lilla länksymbolen i kommentarseditorn och lkistra in länkadressen där. :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
AJ, aj, det är som kinesiska för mig. Kommentarseditorn? Finns den i denna ruta, där man skriver inlägget eller på själva hemsidan? Jag antar att du menar att man går till resp. hemsida, markera länken och kopiera den?
mvh birgitta

Det är ikonerna ovanför textfältet där du skriver ditt inlägg som hon pratar om. Ungefär i mitten finns en symbol med tre hopfogade länkar -- klicka på den och klistra in adressen i rutan.
Och, nej, dum är du inte. Det är bara ett lite annorlunda system att vänja sig vid. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Jag hjälper till att förtydliga med en bild. Tryck på knappen som är inringad i bilden nedan, då kommer det upp en ruta där du kan klistra in din kopierade länk samt skriva hur du vill att länken ska visas.
Exempel: du vill länka till en specifik video på youtube.
I fältet "Länkadress" skriver/klistrar du in hela adressraden (i detta fall (http://www.youtube.com/watch?v=zSxoKQ_sWYY)
I fältet "Länktext" skriver du in det du vill att länken ska säga (exempelvis Evanescence - Good enough)
För mig fungerar det dock att klistra in hela adressraden så länkas den automatiskt. Men det blir mycket snyggare och renare i inlägget om man använder en länktext, speciellt när adressen är väldigt lång. Man kan på så vis även beskriva mer om vad länken går till.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft