Smyckesvisning
Jag hade idag min andra smyckesvisning - denna gång hemma hos min mor. Hon hade bjudit in några (ca 10) av sina vänner och bjöd på semla
såklart på semeldagen!!
Sålde lite örhängen och några halsband och fick även beställningar på några halsband med namnbrickor. Min största försäljning blev mitt handgjorda halsband och armband (totalt 1250:-) så nu har jag och göra ett tag framöver.

Vad snyggt armband, har du gjort tagsen med hjärtat på själv? Grattis till en lyckad visning
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!

Tack Fru-Pärla! Jag har gjort allt själv… ringarna oxå (inte karbinhaken dock ;)
Roligt att det gick bra o grattis till försäljningen

Kul att det blev en lyckad visning!
Det är stärkande för självförtroendet (och plånboken
)

Grattis! Inte konstigt att det gick bra! Så fina saker som du gör!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Grattis till en lyckad smyckesvisning. Det är alltid upplyftande när man får sälja sina alster.
Grattis! Vad avis jag blir, det var ett tag sen jag sålde något! Men grattis än en gång!

Tack till alla! Det känns alltid bra att få sälja lite. Eftersom jag arbetar med silver så blir min lagerhållning lite dyr så det är lätt att bli deprimerad när man kollar räkenskaperna. Har just registrerat företag så nu ska jag leta på lite information från skatteverket - skojigt värre
.

Lycka till med företaget. Kul att du fick sälja.
Vad ska man ha som signatur tro?

Kul att det gick bra o lycka till med företagandet. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries

Ja, lycka till med företaget och grattis till lyckad försäljning! 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Nytt Alias: Pugglis