Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlsorter
Läst 1903 ggr
mattiz73
0

15/0

Nu har ni fått in mig på den farliga vägen här! Jag måste hela tiden förnya mig och därför behöver jag pyttepärlor i färgen svart. Var hittar jag finast och "billigast"? Jag har varit inne i 40 olika webshopar och nu har jag tröttnat!

Behöver oxå hjälp med att hitta vita opaka facetterade eller biconer i strl 4 mm.

Finns det någon hjälp att få?

Tack på förhand!

Fru-Parla
0

4 mm firepolished i white chalk har jag http://www.fruparla.se/product_info.php?products_id=1212 dom är vitare än snö och opaka.

Någonstans i de privata gömmorna har jag 20 gr svart opak 15/0, men var??

www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.

Här hittar du det mesta!

mattiz73
0

Ja, men du har en minsta ordergräns och just nu är det bara de 2 sakerna jag behöver för tillfället iaf. Jag behöver rosa ispärlor oxå men annars är det inget jag ska ha just nu!

Hon som köpte det rosa, vita och hematit armbandet tappade det i lördags när hon var ute och festade. Hon ska ringa till de olika ställena för att kolla om de hittat det men hon har redan beställt ett nytt men jag ska bara ta 100:- för det för jag har redan fått mycket pengar av henne!

Evahelene
0

Zionesse

har ju massssor med färger, svart Miyuki 15/0 kostar 12 kr / 5 g

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Tigris
0

Svarta 15/0 finns på Meleagris Där finns inget minsta ordervärde men postens porto tillkommer.

Fru-Parla
0

Samma som hos mej, besäller man för under 125 kr så blir det porto enl tabell, över 125 kr är det fraktfrittFlört

Här hittar du det mesta!

mattiz73
0

Ok, fru-Pärla! Jag fattade som att minsta ordervärde var 125:- överhuvudtaget men då vet jag! jag går nog in hos dig i eftermiddag då och beställer de där vita pärlorna. Hade du några svarta pyttepärlor?

Fru-Parla
0

Har inte kollat ännu, gör det om en stund.

Här hittar du det mesta!

Fru-Parla
0

Mina 20 gr 15/0 hittade jag inte, men en massa annat som jag glömt bort. Hittade dock ett rör med 5 gr köpta på Zionesse, så det är väl Myuiki. Räcker 5 gr, det är måååååååånga pärlor det oxåGlad

Här hittar du det mesta!

mattiz73
0

Absolut! Hur ska vi lösa detta då?

jag skulle vilja ha 6 förp av de vita som du länkade till här uppe och dina pyttepärlor om du vill sälja dem alltså!

Tack för hjälpen fru-Pärla!

Fru-Parla
0

Lägg en vanlig beställning så tar vi resten sedanGlad

Här hittar du det mesta!

mattiz73
0

Ok, då gör jag det direkt för jag vill helst ha det innan helgen om du hinner! Det var inte riktigt än du skulle resa bort?

mattiz73
0

Nu har jag precis gjort 3 beställningar hos tre olika shopar! Betalt och klart!

Idag har jag beställt mina allra första swarovski! Blue Zirkon tror jag färgen heter! Och senare la jag den andra hos en annan och det blev citrine! Jag gillar inte gult men någon kund kanske gör det?

155:- hos fru-pärla (jag som klagade på att jag inte kom upp i fraktfritt)

111:- hos skapasmycken

66:- hos teardevil

Så nu ska här tillverkas smycken!

Nu är det ju något nytt på G!

Fru-Parla
0

jag packar i morgon, nu är jag trött i huvudet, ska strax dyka ner i TV-soffan och se andra avenynGlad

Här hittar du det mesta!

mattiz73
0

Det är ok! Jag får allt det jag beställt förhoppningsvis innan helgen!

mattiz73
0

Idag fick jag mitt paket från Fru-Pärla! Tack för väldigt snabb och bra service!

Men pyttepärlor? Hur ska man använda dem? Jag ser dem knappt! Jag har aldrig sett så små pärlor förr.

Jaja, jag hoppas att jag får de andra 2 paketen imorgon! Annars har jag inget att göra i helgen! Kan ju göra något annat men det är ju inte det jag vill göra! Haha… det är en världslig sak (Karlsson på taket).

Precis bränt en skiva till plutten med melodifestivallåtar på och nu går den skivan varm! Kompisen åkte hem precis så nu kan han göra vad han vill igen!

Fru-Parla
0

Javisst är de små liven väldigt små, men man vänjer sig, fråga kissidorSkrattande

Här hittar du det mesta!

mattiz73
0

Tänk om jag skulle tappa ut dem..!! Usch då har jag ett hästgöra!

[kissidor]
0

hehe, jaså var jag det bästa exempel du kunde komma att tänka på på den saken frupärla Skrattande? jomen det är ju sant, pyttepärlornas fiende nummer 1 vande sig hon också Flört

Paerlugglan
0

Åh, jag älskar de där små 15/0, men mest har jag ju bara använt dom till stoppärlor vid coralling, men även till lite annan utfyllnad på några halsband, det blir väldigt läckert.

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande