Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: medlemsgalleriet
Läst 1791 ggr
Aviendha
0

Mina första smycken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla glada!

Svärmor fyller år, och jag kände mig lite kreativ så jag for till den lokala hobbyaffären och inhandlade lite delar på måfå. Jag har aldrig gjort något i smyckesväg, men jag vart faktiskt nöjd med resultatet och hon kommer gilla det hela.

Ja, ni får ursäkta den enkla designen, är ju nybörjare, men det var så kul att jag kikade igenom era artiklar och trådar och kommer antagligen att försöka mig på det fler gånger =)

Det är ett halsband på bilen, och det delar sig ovanför den översta pärlan, nedanför är allt ett "hänge".

(Jag hade inte en aning om vilken kategori som passade bäst, hoppas det blev rätt)

Aviendha
0

Sen fick jag ju lite delar över, och gjorde ett armband bara för att det var så roligt =)

SusannAlg
0

Ser ju väldigt fint ut! Syns inte att du är nybörjare!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Paerlugglan
0

I agree verkligen! Det är bara att fortsätta, rakt in i smyckes- och pärlträsket! Skrattande

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

Aviendha
0

Tack för de snälla kommentarerna Kyss Så fort jag får lite pengar över kommer jag lägga order hos pagoni, och jag har redan klurat ut vad svägerskan ska få i 30års present. Jag längtar! Varför har inte pärlor, kedjor, vajrar och små pilliga verktyg kommit i min väg tidigare för? ;)

[kissidor]
0

det var vackra smycken aviendha! och inte enklare än vad många av oss som hållt på ganska länge också rätt så ofta gör! och jag håller med om att det inte syns några som helst tecken på nybörjarskap - allt ser väldigt välgjort ut - så jag hoppas du fortsätter på den här banan Glad

53goran
0

Jättefint halsband och armband du har gjort. En till som är fast i pärlornas värd?

Cessy
0

Jättefina smycken du har gjort. Fast jag faller nog mest för halsbandet som är hur läckert som helst.Glad

leja
0

Fantastisk, visst är det kul??  Välkommen i pärlornas värld, verkar som om man börjat en gång så är det svårt att sluta.

Vad ska man ha som signatur tro?

Tigris
0

Haslbandet är jättesnyggt!

maneki
0

Fina smycken där även jag faller speciellt för halsbandet Glad

NeedfulThings
0

Det blev ju hur bra som helst.Skrattande

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

Aviendha
0

Tack så mycket! Vad glad jafg blir att folk som redan håller på uppskattar ens första bekantskap med pärlor och hängen =)

Ja, jag är rätt nöjd själv med halsbandet och jag sitter redan och planerar hur jag ska spendera nästa månads pengar Oskyldig

paronskrutten
0

Åh, vad fint :)

Helena

Aviendha
0

Tack så mycket päronskrutten! =)

För två dagar sedan kom min leverans från pagoni, snabbt som attan, och jag fick säkert dubbelt så mycket till halva priset som jag köpte saker för i butiken =)

Ett halsband till killen är gjort, och igår var jag nervig och stressad så jag gjorde ett berlockarmband till mig själv, riktigt lugnande och rogivande. Det första förutom bilkörning som påverkat mig så när jag vart uppe i varv med ångest. Jag älskar det! Oavsett om det bara blir rent utav s*it av det hela, kommer jag fortsätta av den anledningen. I'm stuck ;)

SusannAlg
0

Jo, man kan nog kalla pärlandet för lite "terapi". Man kommer liksom in i en annan liten världFlört

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

crazydreamer
0

Snygga smycken..

// Nyfiken Jenny

Aviendha
0

#15 Verkligen! =)

Idaz
0

Men det är ju jättesnyggt. Syns verkligen inte att du är nybörjare. Och glöm inte att enkelt också kan vara snyggt!

ommok
0

Gillar också dina smycken, speciellt halsbandet! Du är verkligen duktig, och har öga för det estetiska! Glad Välkommen i gänget! Vi är många som fastnat för att det är så himla avkopplande att pyssla med pärlor! Foten i munnen

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Aviendha
0

Men herremindag vad svårt det är att fota smycken! Blir inte bättre av att man är helt efterbliven på att fota Foten i munnen Missar ju detaljer, glans, nyans osv osv..

Men men. Här är mitt berlockarmband. Har alltid velat ha ett lite "missmatchande" sådant och nu har jag ett =)

crazydreamer
0

Den var skit snygg.

// Nyfiken Jenny

Cessy
0

Så missmatchande vet jag inte om det är, men däremot ett fint berlockarmband med modern touch.

Paerlugglan
0

Jätteläckert armband!

Och fota glansig metall är jättesvårt har jag upptäckt, för att inte tala om väldigt glittriga pärlor med lyster. Jag önskar att jag kunde mer, för det gör ju smyckena mer rättvisa. Men om man har fantasi så kan man ju förstå att även om en bild inte är perfekt så kan ju smycket vara jättefint.

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

[kissidor]
0

jaha välkommen till vår värld aviendha - den som är fylld av misslyckade smyckebilder och svordomar Skrattande

men det var ett snyggt och härligt dingligt armband, en typisk vardagsfavorit Flört

Aviendha
0

#22 Nja, kanske inte så mycket ;) Själva kedjan är ju klart silverglänsande, emedan berlockerna är lite mer gråa, antik(?) och skimrande pärlor med lite ojämna avstånd, men på bilden fick allt samma ton såklart ;)

Tack alla snälla Kyss Tusan, varför har man inte buntvis med pengar? Oskyldig

53goran
0

Ja, plånbokaen är alltid för liten. För det är mycket man vill ha.

Idaz
0

Nä, fota smycken e inte det lättaste…