Paisley
Jag erkänner härmed att jag fullkomligt älskar den formen, de underbara mönstren och alla färgerna.
Så jag fick för mig att testa, dels att för första gången göra ett sådant mönster och dels att testa att brodera med pärlor som jag heller aldrig gjort.
Resultatet ser ni nedan. Jag är rätt nöjd med mitt första försök och det kommer att hänga på väggen här hemma… för jag kan inte tro att någon vill ha något så stort runt halsen :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
SNYGGT! Häftigt med hjärtat mittialltihopa! 
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Jag var precis på din profil för att se den - den är underbar. Hur stor är den?
Den är 11 cm med hänget och ca 7 cm över den bredaste delen :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Underbart vacker!
Helena

Fantastisk! Jättefin! 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Åh woow
Så jättefin. Vilket jobb o helt underbar
Tackar alla :)
åh så vacker! jag har också alltid haft ett gott öga till paisley
!

Superfin, vilket jobb
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!
Vad är paisley?????
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel

Vad fin !!
#10 paisley är den formen du ser och ofta upprepad på tyg. Ett mönster som heter så, tror det har orientaliskt ursprung??
Vad ska man ha som signatur tro?
Annisangel: Här kan du se massor av olika Paisley-mönster
o här går det att läsa om Paisley som mycket riktigt är orientaliskt ursprungligen (Persien o Indien)
Jag tror mig ska ge mig på en till :) Mindre och lite diskretare i färgerna :D… Så att man kan ha den som smycke :)
Tack Cessy kära du!! 
Många Goa Kramar
Annisangel
Underbart vackert.
Som du säger, en prydnad på en vägg, där hantverket kan beundras.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Jättefin!
www.smyckestillbehor.se - missa inte allt nytt och intressant!