Du som kom hit via Google!
Välkommen hit du som kom hit via en sökning i en sökmotor!
Hoppas att du hittar det du söker. Om du inte gör det får du gärna ställa frågor. Registrera dig här nedan så kan du ställa dina frågor direkt. Det tar bara en minut och kostar ingenting. Bland alla fördelar med att vara medlem finns:
* Du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta.
* Du kan delta i och läsa röstningstrådar.
* Du kan gå med i dolda grupper.
* Du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap.
* Då får ett fotoalbum, blogg och gästbok.
* Alltihop är gratis!
Med Vänliga Hälsningar
Veronica Jonsson, Sajtvärd för smyckestillverkning.ifokus.se
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tycker detta är en bra sida att kunna få råd o kanske ge råd, för det är svårt ibland att hitta en bra sida att handla material på
Kolla under artiklar så finns det en som heter internetbutiker. Där hittar du de affärer som har gjort mig och de andra medlemmarna glada och nöjda :) Välkommen hit! :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Det här verkar spännande! Kom hit via Googlesökning och blev genast intresserad. Jag har "lagt upp mig" (!) och räknar med att kunna bli lite aktiv. Förhoppningsvis ska jag kunna bidra med något också
Många hälsningar
Agneta, Stockholm
Hej och välkommen säger då jag :)

Underbart att ha funnit denna tråd, här flödar det inspiration, kloka råd, peppning vid skapandekris, mm mm
Du är välkommen :)