Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettproblemhörnan
Läst 1200 ggr
Gullebumzan
0

Löv i tibetsilver

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag fick en gåva i form av två löv i tibetsilver när jag gjorde en beställning. Nu skulle jag vilja ha mera sådana löv men har inte hittat dem någonstan. Har hittat lövet i form av ett toggellås men vill ha lövet som ett hänge. Är det någon som vet var jag kan hitta dessa löv?

Se bild på hur lövet ser ut som toggellås

Tack för hjälp!

Tigris
0

Du kanske kan kolla med butiken du fick gåvan ifrån?

Gullebumzan
0

Jag vet ju tvyärr inte vilken internetbutik jag fick dom ifrån eftersom det inte har funnits med på kvittona som jag har från alla ställen jag har beställt ifrån.

maneki
0

Minns du om butiken i fråga sålde dem som hängen eller om du s a s fick det som ett "halvt togglelås"? Det finns nämligen ställen, kanske främst grossister, som säljer toggleringar och -stavar för sig.

Är det stor prisskillnad tro, mellan ett ställe som säljer det som hänge eller som togglelås? Annars skulle du ju kunna köpa låsen o använda lövet som hänge medan du sparar stavdelen till annat. Flört

Gullebumzan
0

Eftersom jag fick det i en gåva så vet jag inte om det var ett hänge eller ett "halvt toggellås", såg aldrig lövet på hemsidan. Det är mycket möjligt att det är så du säger. Men jag kan inte se att staven kunde ha suttit fast någonstans eftersom bladet är helt plant.

Kanske kan vara så att lövet går under en annan berämning än löv?

Tack för bra förslag! får annars testa att köpa låset