STORA Pärlor?
Jag söker efter stora stora pärlor (inte själva pärlan som ska vara stor, utan hålet)
som jag kan trä på mina syntetdreads.
Dreadspärlor brukar vara så¨ofantligt fula så jag vänder mig till er här istället.
mest är jag ute efter neon och akvarellfärgade pärlor - eller genomskinliga/glittriga/glasina.
Modellen jag söker är som sånadär godispärlor ni vet?
Nån som har förslag på vart man kan hitta?
jag bor i en liten ort så om man kan beställa från nätet så vore dte ju toppem!
tack på förhand.
Jag tänker instinktivt på Creative Company :) Dom har massor med olika sorters pärlor så kolla runt där lite :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
hur stora behöver hålen vara?
#1 TACK :D ¨
#2 0,5 - 1 cm.
Det du kan söka på är antingen Pony beads eller Pandora style.
Vet inte om pandora style pärlorna har tillräckligt stora hål, men om de har det så borde du kunna hitta en hel del roligare o finare pärlor än bland pony beadsen titta t.ex här på Sayila. Om man handlar för 20 Euro där så är det fraktfritt till Sverige.
4, tack :D
de pärlorna var jääättefina :D
vet i fan varför dte blev sadär, datorn är knäpp, förlat.

Man kan ju göra egna pärlor av cernit-lera…
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
#7 Har jag inte tänkt på ens!
cenitlera.. dte bränner man va? I vanlig ugn, funka're?

Ja i vanlig ugn, eller så kokar du den i en vanlig gryta med vatten. Det står på förpackningen hur du gör.
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Tack så mycket för info :D

Hej xLillaMy!
Ang det konstiga med jättebokstäver i ditt inlägg #5. Jag har märkt att det blir stora feta bokstäver om man råkar klicka på Ctrl-knappen istället för shift när man vill göra ett utroppstecken, kan finnas andra kombinationer som gör liknade konstigheter skulle jag tro.
Medarbetare på Smyckestillverkning
Nytt Alias: Pugglis