Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: pärlsorter
Läst 1411 ggr
joggman
0

HJÄLP!! Behöver sådana här pärlor!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag behöver en viss sorts pärlor, sådana som på bilden. Det kan även vara i andra färger. De som jag köpt dessa av har slut på dem.

Är det någon som vet var jag kan få tag på dem?? De är c:a 2 cm höga och hålet är 1mm (det får inte vara mindre då jag använder dem i min trådslöjd till en järntråd som är 1mm.)

Cessy
0

Inte riktigt rätt men samma stil finns hos Sayila (scrolla ner på sidan). Har för mig att jag även sett dessa i någon svensk shop men kommer tyvärr inte ihåg var, men handlar man över 20 Euro så är det fraktfritt från Sayila.

joggman
0

TACK!! Jag her letat som en galning. Kanske det var hos Anel eller Pärlgrottan du sett dem? Det är där jag handlat dem tidigare. Men de har inga kvar.

joggman
0

Beställde i måndags, landande i brevlådan redan i går, torsdag!!

Cessy
0

Ja Sayila brukar det gå snabbt från o det kan ju vara värt o säga att Sayila alltid har olika kampanjer med oftast 30-40%rabatter på ett begränsat antal pärlor/smyckesmaterial o som varar en kortare tid, så det kan vara värt o titta in där o kolla av dessa kampanjer, för just det här att de har fraktfrittgränsen på 20 euro o skickar så pass snabbt, gör ju att mellan varven kan man göra bra fynd därifrånSkrattande