Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: problemhörnan
Läst 2150 ggr
Sara
0

Smycken till män

Gör ni smycken till män?

Tycker det är svårt att göra manliga smycken och ni får hemskt gärna lägga upp bilder på sånt ni gjort just till män.

Sara

Allamej
0

Oboy… varför fotade jag inte innan jag skickade iväg det… Jag gjorde ett armband i peyote, svart och silver. Väldigt stilrent och diskret. Men jag fotade inte *dumma*

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Sara
0

Jaa dumma!! Flört

Sara

Idaz
0

Jag har planerat en julklapp till min kusin (9år) som älskar rock. Han ska få en gitarrberlock (från pagoni) uppträdd på svart bomullstråd. Vad tror ni om det?

Allamej
0

Jag tror det blir riktigt tufft :) Har du någon döskalle så passar nog den med :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Idaz
0

#4 Ja, men jag tror att han är mer "gitarrig"

CoolCat-1
0

Allamej, be dem du skickade det till att fota åt dig…  =o)

Jossisen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ett tag sen detta inlägg kom upp men har gjort lite armband till min pojkvän som han har gillat! här kommer en bild på ett av dem som har blivit en favvo för honom..

Allamej
0

Bild på kjellsangel

kjellsangel

08-10-25
16:01

Hantera inlägg

Jag har gjort en hel del grova Chainmaille kedjor till killar om ni vill kan jag lägga ut bilder på dem Det grövsta jag har gjort var av 2 mm silvertråd och riktigt grovt. Det har jag tyvärr inga bilder av . Men jag lägger ut detta när jag tagit kort av min mans armband och halsband.

Allamej
0

,förlåt för det mysko inlägget, jag skulle bara flytta det :)

kjellsangel
0

,ja det så lite konstigt ut, hade jag lagt det fel??

Allamej
0

,jo, du lade den i en annan tråd, jag flyttade den och se hur det blir :)

Sara
0

,# 7 Snyggt!

Sara

Jossisen
0

,Tack så mycket.. :)

Paerlugglan
0

Jossisen: Vilket snyggt armbandGlad, enkelt och stilrent, det blev jag inspirerad av.

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

Jefa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

,Jag har gjort några handsmidda amuletter i silver med läderrem till killar.

leja
0

,Enkelt och stilrent. Gillar det.

Vad ska man ha som signatur tro?