Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketter: nettingpärlbroderi
Läst 2244 ggr
miuljo
0

säljer 2-cut seeds BILLIGT!

jag har en massa 2-cut seeds i olika färger.. närmare bestämt 3,6kg…

jag vet inte vad jag ska ha det till o tänkte höra om det är nån här som är intresserad?

när jag kikat runt på vad sådana kostar så har jag sett priser på mellan 10-15kr för 10g…

så jag tänkte jag kunde ta en bra bit under det.. 50öre per gramm? låter det bra? mer än halva priset..

vill helst att köparen betalar frakten…

[kissidor]
0

det kan mycket väl vara av intresse miuljo Flört. det beror på vilka färger du har (jag är rätt så välförsedd redan…) och om dom är uppträdda på hank. vad är storleken förresten, 9/0 eller 10/0? förutsätter att det är tjeckiska?

Alex05
0

Kan vara intressant. Vilka färger har du? Storlek som #1 redan frågat om.

miuljo
0

jag har faktiskt ingen aningom var dom komer ifrån… jag köpte dom en gång för länge sen som ett varuparti med en massa olika seed baeds… men jag har själv bara användning av runda sådana så därfr gör jag mig av med dom här istället för dom ska ligga här till ingen användning

jag kan lägga in bilder på dom… lite senare… det är lite olika storlekar på dom oxå .. hur mäter man det, det står inget på om storlekar…

massor med färger.. lägger in bilder senare idag så får ni se :)

dom är inte uppträdda utan ligger löst i påsar..

miuljo
0

JO :) det står visst storlekar! haha… det finns 8/0 och 6/0.. =)

Alex05
0

Jag är intresserad då jag inte har så gott om pärlor och storlekarna passar migSkrattande Få se bilderna när du lagt ut dom, färger o sånt.

miuljo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är 8/0 pärlorna.. tyvärr har jag bara kameramobilen att ta bilder med.. men hoppas det syns ändå..

uppifrån från vänster:

mörkgrå (nästan svart)

lövgrön

grangrön

turkis blå

orange

dueblå :S vad nu det är… blå iallafall..

lila

vit

mörk grå (gråare än den första)

turkis blå igen.. lite annan nyans..

ljusgrön/lime

ljusgul

gul

kobolt blå

detta var alltså 8/0.. ska lägga upp 6/0 oxå. strax… har några till bilder på 8/0…

miuljo
0

ljusrosa

miuljo
0

den här är döläcker… bilden gör den inte rättvis.. skimmrar så snyggt i ljuset.. lite brun guld alktig.. hur man nu ska beskriva,.. snygg iallafall.. =)

miuljo
0

och en gyllenfärgad.. guld eller vad man säger.

miuljo
0

så har vi dom som är 6/0…

uppifrån från vänster:

orange

brå metalic… skiftar lite i blått..

blåskiftande metallic

mintgrön

matt gul

matt grangrön

ljusblå

gyllen

pärlemor… aprikos…

ljusbrun

rosa

matt grön

matt blå

matt röd

pärlemor igen.. lite mer åt det ljusgula hållet om man frågar mig…

frost

miuljo
0

snygg blå färg..

miuljo
0

svart

miuljo
0

det var vad jag hade i mina gömmor denna gång… vore skoj om någon ville ha dom o göra någe snyggt av, annars ligger dom bara här till ingen nytta.. Glad

dom ligger i 100g påsar nu.. men jag kan dela på dom om man vill det..

[kissidor]
0

ok vad synd att dom låg lösa, jag vill ha helst ha dom hankade eftersom jag bara trär med dessa. till det är dom jättefina men dom är ju för ojämna för att sy med - alla jag har sett iaf. dom där 8/0, är några av dom sorterna silverlined eller är det bara reflexer som får det att se ut så?

miuljo
0

några av dem är silverlined det stämmer.. :)

jag kan väl trä upp dom åt dig om du vill XD men då blir dom lite dyrare.. :P hehe

Alex05
0

Hur bär jag mig åt om jag vill köpa några påsar av dig? Förresten hur mycket är det i en påse?

Vad blir frakten?

miuljo
0

det är 100g i varje påse.. men som jag sa tidigare så kan jag dela på påsarna om man inte vill ha 100g av varje färg. man får köpa hur många gramm man vill helt enkelt =)

om du vill köpa så kan du väl PM:a mig om vilka färger du vill ha och hur mycket. jag går efter postens frakt tabell.

jag kan skicka mot postförskott men då kostar det 52kr extra i postförskottsavgift.

annars så för du bara över summan till mig så skickar jag pärlorna på en gång, om du litar på mig så är ju det det enklaste, billigaste och snabbaste sättet. postförskott kan ibland kännas tryggare för köparen om man känner att det är värt några kr extra.

Alex05
0

Har PM:at nu Glad

miuljo
0

nu såg jag det! =) har svarat dig!

någon mer som vill ha?

Paerlugglan
0

Jo jag är intresserad, måste bara bestämma mig för vilka färger jag vill ha. Tänka tänka . Återkommer.

Medarbetare på Smyckestillverkning

Nytt Alias: Pugglis Skrattande

miuljo
0

det går bra det =)

du kan PM:a när du tänkt klart Glad

Alex05
0

Mina pärlor har kommit! Tack.Skrattande

Har PM:at dig om en beställning till om du har kvar.

miuljo
0

japp =) jag såg det.

har svarat oxå! kom det inte fram? :S

det finns kvar!

miuljo
0

Alex05: ditt andra paket är påväg =) lika välpaketerat som det förra! Tungan ute mycket nöje!

finns fortafarande mycket kvar! haha.. undrar vad jag tänkte när jag köpte alla dom där pärlorna.. måste ju haft nån ide som jag sedan glömt.. Oskyldig

miuljo
0

puffar lite…  finns pärlor kvar!! dock slut på mörkgrå nästan svart och på dom vita.